Last updated April 9th 2024


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST NEW PLACES IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


מסעדות יוקרתיות

Cucina / קוצ’ינה

4 מרכז תל אביב | הס

לאחר שנים של היכרות עם המטבח האיטלקי , עבודה במסעדות מישלן ומסעדות אותנטיות בכפרים בחבל אמיליה רומאנה שבצפון איטליה, השפית תמר כהן צדק יצרה את המסעדה האחרונה שלה במרכז תל אביב. קוצ’ינה מסעדה אותנטית מושלמת לארוחת ערב טובה עם מנות פשוט מענגות לחיך שחייבים לטעום כמו רביולי ריקוטה וטרטופו, ביצה עלומה ואספרגוס לצד כוס יין טובה. המסעדה פתוחה 4 ימים בשבוע רצוי להזמין מקום מראש כי היא מתמלאת מהר.

Read More


Pronto / פרונטו

מרכז תל אביב | הרצל 4

גלה את השפה של פרונטו! המוסד התל-אביבי נפתח בשנת 1988, והועבר למקומו בשנת 2010, פרונטו מציעה מטבח איטלקי במיטבו. מאז תחילתה החדשה לפני תריסר שנים, הלך השף דוד פרנקל בדרכו של רפי אדר, מייסד המסעדה, וקישר את הטעם האיטלקי הקלאסי למודרניות, וגם הוסיף את התרבות והטכניקה הקולינרית המדהימה שלו לתערובת. תיהנו מתפריט הצהריים העסקי במהלך השבוע כדי שתוכלו ליהנות מהטיול האיטלקי הזה במחיר סביר יותר.
קרא עוד.

Read More


Cafe Italia / קפה איטליה

תל אביב | יונה קרמנצקי 6

מסעדה איטלקית קלאסית הנפתחה בשנת 2008 ומאז לא יורדת בדירוג והביקורות כאחת המסעדות האיטלקיות הכי טובות בישראל. המסעדה מציעה מנות מגוונות מהמטבח האיטלקי עם אווירה כייפית לארוחת צהריים או ערב טובה לצד בקבוק יין , אם בא לכם להנות מאוכל מעולה שלא מאכזב באף ביקור זה המקום עבורכם קפה איטליה .

Read More


Magazzino / מגזינו

מרכז תל אביב | דרך מנחם 21

התפנקו בסעודה איטלקית עכשווית במגזינו! מקום מושלם לצהריים או ארוחת ערב רומנטית המקום האיטלקי הזה מספק מראה איטלקיאמיתי לפיצה מכיוון שהוא אחד מפריטי התפריט הטובים ביותר של Magazzino. הפיצה המדהימה של קרום פריך ורוטב בהיר אפילו טובה יותר עם השילובים הפופולריים ביותר שלה של בייקון וברי או פפרוני חריף, יחד עם השירות המעולה והקינוחים המדהימים! צאו למסע קולינרי דרך איטליה וגלו את הטעמים האמתיים של המטבח הזה, המוצג במומחיות בצורה עכשווית. תן למגזינו לקחת אותך להרפתקה גסטרונומית שבטוח תשאיר רושם מתמשך!
קרא עוד.

Read More


Cantina / קנטינה

מרכז תל אביב | רוטשילד 71

קנטינה מסעדה איטלקית הממוקמת בלב תל אביב על שדרות רוטשילד השופעים אנשים ללא הפסקה, המסעדה מציעה מגוון מנות מהמטבח ביניהם פיצות מיוחדות, דגים ופסטות כמו המנה המצוינת פטוצ’יני ראגו טלה בבישול ארוך בתוספת כוס יין ליד כדי ליהנות מארוחה טובה . המסעדה פועלת בשעות הצהריים והערב ומהווה מקום מושלם לבילוי.

Read More


מסעדות איטלקיות מסורתיות

Gemma / ג’מה

מרכז תל אביב | טירצה 2

ברחובותיה המקסימים של יפו שוכן התכשיט האיטלקי של תל אביב, ג’מה. המסעדה מפגישה את הטעמים האותנטיים של איטליה עם נגיעה של כשרון ישראלי מקומי. מרכיבים טריים ממקור מקומי מביאים חיים לכל מנה, כולל בשרים על האש, פירות ים ואפשרויות צמחוניות. האווירה החמה והמזמינה, בשילוב המחויבות של ג’מה לפרקטיקות בר קיימא, הופכות אותה ליעד אוכל בולט הן עבור המקומיים והן עבור תיירים כאחד. מקום לבוא אליו כדי לטעום מהים התיכון עם טוויסט מודרני -פשוט חובה להגיע ולנסות
ארנסטו

Read More


Cicchetti / צ’יקטי

מרכז תל אביב | יהודה הלוי 58

Cicchetti מסעדה איטלקית מודרנית המציעה מבט עכשווי על המטבח האיטלקי המסורתי, ומגישה שפע של צלחות קטנות וטעימות. התפריט כולל פסטה, פיצה, ריזוטו ומנות פירות ים טריות בהשראת הבישול האיטלקי האזורי. ניתן ליהנות מהמנות המצוינות של השף מיכאל גרטופסקי עם קוקטייל טעים או כוס יין איטלקי מדהים. תפריט הקוקטיילים של אבי קאשי מביא קצת נשמה לכל משקה, עושה לה ויטה בלה! המסעדה משתמשת בחומרי גלם איכותיים, שיטות בישול מדויקות ועיצוב מסוגנן, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לסעודה!
קרא עוד.

Read More


Rustico / רוסטיקו

תל אביב מרכז | – רוטשילד 15, שרונה מרקט ובזל 42

רוסטיקו אף פעם לא מצליח לאכזב עם הפיצות והפסטות האיכותיות ביותר שלהם – לא פלא שיש שלושה מיקומים שונים רק בלב תל אביב. האווירה הנעימה והקז’ואלית בשילוב עם ארוחות שהולכות ומשתפרות עם כל ביקור הופכת את רוסטיקו לאחת המסעדות האיטלקיות החמות ביותר בעיר. שווה בהחלט ביקור אין מצב שתתאכזבו
קרא עוד.

Read More


Italkiya / איטלקיה בפשפשים

יפו תל אביב| עולי ציון 16

ברחובות הקסומים של יפו בשוק הפשפשים נמצאת המסעדה איטלקיה עם האוכל המצויין שגורם ללקוחות לחזור פעם אחר פעם. אם אתם חובבי פסטות או פיצות זה המקום עבורכם להנות ממנה טובה כמו הרביולי ספוריטו ממולא בתרד וריקוטה, שרי, ארטישוק איטלקי, שום קונפי ובזיליקום לצד האווירה הקסומה של הרחובות העתיקים.

Read More


Pankina / פנקינה צהריים וערב

מרכז תל אביב | י.ל. גורדון 39 | כשר

נפתחה בשנת 2017 על ידי עולים איטלקים, בפינת דיזנגוף וגורדון, מסעדה זו נוצרה באהבה ובטעם רב. האוכל טעים – המטבחים מנוהלים על ידי שני שפים איטלקים שניהם בעלי ניסיון של למעלה מ-30 שנה ואפשר באמת לטעום את התשוקה שמגיעה להכנת כל מנה. המרכיבים טריים, האווירה איטלקית מאוד והשירות מעולה! מה עוד אפשר לבקש? כן, זה חלבי כשר ! פנקינה היא תוספת נהדרת לסצנת הכשרות בתל אביב, ותוספת טובה עוד יותר לסצנת המסעדות האיטלקיות. אל תפספסו את פנינה נסתרת זו!

Read More

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן-ביס. הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על שלושת ההזמנות הראשונות שלכם עם קוד הקופון שלנו SECRET30X3


Ernesto / ארנסטו

מרכז תל אביב | בן יהודה 90

המסעדה האיטלקית בארנסטו תל אביב מציעה חווית אוכל ייחודית ואותנטית. האווירה המודרנית והמקורית, בשילוב עם התפריט הטרי והמומחיות, הופכים ארוחה לבלתי נשכחת. עם מרכיבים מקומיים ושירות קשוב, תרגישו כאילו נכנסתם למסעדה איטלקית מסורתית. ממוקם ברחוב בן יהודה, התפריט כולל מנות איטלקיות קלאסיות עם טוויסט והעיצוב פשוט המאפשר ארוחה מהירה ומהנה. אל תפספסו את המטבח האיטלקי החדשני בארנסטו, ביקור חובה בתל אביב.
קרא עוד.

Read More


Fifty and One / פיפטי אנד וואן

תל אביב | נחלת בנימין 51

בלב תל אביב בנחלת בנימין נפתחה לא מזמן המסעדה האיטלקית פיפטי אנד וואן, המסעדה על פני השטח נראית כמו עוד מסעדה קטנה נחמדה כאשר היא מתחלקת לשני חלקים החלל הפנימי והבר, אך כשטועמים את האוכל מבינים על מה כל ההייפ, האוכל פשוט מצויין! הפסטות מבושלות במידה המדויקת להפליא עם הטוויסטים המעניינים שהשף מציע כמו טורטליני בחמאת תבלינים עם תירס, קרם ארטישוק ירושלמי קונפי ארטישוק לצד מנה ראשונה ארצ’יני תירס שנחשב פשוט מושלם שחייבים לטעום. אם בא לכם מקום מודרני עם טעמים שיגרמו לכם להתאהב פיפטי אנד וואן זה הדיבור.

Read More


Beccafico / בקפיקו ( ארוחת ערב )

נווה צדק | שבזי 49

בקאפיקו, מסעדה מושלמת לארוחת ערב איטלקית הממוקמת בלב שכונת נווה צדק הוותיקה, היא חגיגה של הטעמים של סיציליה, המחדשת אותה עם פרשנויות ישראליות עדכניות. התפריט הוא מחווה למסורות הקולינריות המגוונות של האי שטוף השמש הזה, ומציע מגוון טעים של מנות פירות ים טריים, בשרים מלוחים ופסטה עשירה. האווירה חמה ומזמינה, עם קריצה לצבעים ולדוגמאות התוססים של סיציליה. המרכיבים מקורם ישירות מהאי, מה שמבטיח שכל מנה מפוצצת בטעם אותנטי. מהריזוטו הקלאסי של פירות ים ועד התמנון העסיסי, בקפיקו הוא ביקור חובה לכל מי שמחפש טעימה מהמטבח הסיציליאני האותנטי בתל אביב.
קרא עוד.

Read More


Amore Mio / אמורה מיו

מרכז תל אביב | אבן גבירול 100

קלאסיקה תל אביבית הנמצאת מול אחד המקומות הבולטים בתל אביב , תיהנו מבקבוק יין נחמד במפגש האיטלקי הזה מול כיכר רבין. אמורה מיו היא מסעדה איטלקית בתל אביב, שהוקמה על ידי סוזנה ושלומי סלומון לפני למעלה מ-20 שנה. בני הזוג יצרו אווירה חמה ונעימה עם מוזיקה איטלקית שמתנגנת ואם יתמזל מזלכם, שלומי שר תוך הגשת מנות איטלקיות טריות ואותנטיות. תיהנו מהמרכיבים הטריים ביותר, כשחלקם מיובאים מאיטליה, מציגים את הטעמים של מרכז ודרום איטליה. התפריט כולל אנטיפסטי, פיצות, פסטות, בשרים וקינוחים טעימים. קרא עוד.

Read More

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן-ביס. הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על שלושת ההזמנות הראשונות שלכם עם קוד הקופון שלנו SECRET30X3


Gusto / גוסטו

מרכז תל אביב | פרישמן 90

גוסטו, מסעדה איטלקית בתל אביב או באיטליה הקטנה? התפריט מציע מטבח איטלקי איכותי ואותנטי, עשוי מחומרי גלם שנבחרו בקפידה. ואכן, צוות Gusto מאמין שכל מנה נהדרת מתחילה בחומרי גלם מהשורה הראשונה. השף משלב טעמים איטלקיים קלאסיים עם נגיעות מודרניות, ויוצר מנות שיתאימו הן לחיך הישראלי והן לאוכל איטלקי קבוע. לכו לטעום את הטעמים של איטליה בגוסטו!
Read More


Florentina / פלורנטינה

תל אביב | אברבנאל 56

בלב שכונת פלורנטין, מחכה לכם בפלורנטינה חווית בילוי קולינרית כשרה מיוחדת במינה, המבוססת על תפריט חובק עולם. הבית הקטן עם הגג האדום, שהיה אחד מעמודי התווך של השכונה, מוקף כיום בגינה פסטורלית קטנה שבה כיף ליהנות מארוחה טובה או מכוס בירה קרה. תוכלו למצוא בתפריט מגוון פסטות טריות בעבודת יד, פיצות מדהימות שנאפות בתנור אבן, מבחר סלטים טריים עם כל הטוב שיש לטבע להציע ועוד מגוון קינוחים נפלאים – הכל חומרי גלם טריים שמגיעים לפלורנטינה בכל יום.

Read More


Rendez Vous / רונדה וו

תל אביב נווה צדק| לילינבלום 1

תכירו את המסעדה רונדה וו החדשה וכן כן הכשרה! המסעדה נמצאת ברחובות הקסומים בנווה צדק והיא תגרום לכם להתאהב בתפריט המודרני ובאווירה שלה עם מטבח צרפתי טוסקני עם לא מעט מנות איטלקיות כמו המטבח מציע מנות מצויינות כמו הבוראטה והפטריות הצלויות למנה ראשונה והפסטה פפרדלה כמהין שמוגשת אל דנטה מדויק ששווה להגיע לאכול.

Read More


המומחיות לפסטה

Tometomato / טומטומטו

תל אביב | שדרות וושינגטון 26

אמנם מקום פשוט אבל אל תזלזלו בקסמה של טומטומטו, החבוי בפינותיה של שכונת פלורנטין האהובה. למרות שאין שום סימן מבחוץ שמציין שהגעת ליעד, תדע שעשית זאת דרך הריחות המרעישים של המעדנים הביתיים. בר היין שנמצא ממש ליד הוא בבעלות אותו בעלים; איזו נוחות! פסטה בעבודת יד שאין כמותה ומלווה פוקצ’ות טריות שאפשר ללקק את הצלחת נקייה.

Read More



Lava / לבה

תל אביב | סמטת בית חב”ד 7

הוא מקום פסטה חדש בתל אביב של השף של Tometomato שכובש את העיר בסערה. זו באמת אחת הפסטות הטובות בעיר. אבל היזהר, התורים עצומים עכשיו, אז היו מוכנים לארוחת ערב שייקח יותר זמן מהרגיל.התפריט כולל מגוון רחב של מנות פסטה והתפריט שונה בכל יום. ולא משנה מה תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יהיה טעם של גן עדן!

Read More


Calabria / קלבריה( רק ערב )

מרכז תל אביב | המלך ג’ורג’ 29

התענגו על הטעם של דרום איטליה במסעדה האיטלקית קלבריה בתל אביב. אווירה חמימה מחכה לכם כשאתם דוגמים מנות איטלקיות קלאסיות העשויות מהמרכיבים הטריים והאותנטיים ביותר. אפשרויות פירות ים, בהשראת החוף הקלבריה, נמצאות גם הן בתפריט. השפים משתמשים במתכונים ובטכניקות מסורתיות, ומעניקים לכם טעם אמיתי של איטליה. חדר האוכל, עם גווני האדמה והדגשים הוינטג’ים שלו, מספק אווירה נעימה להנאת האוכל שלכם. בין אם מתחשק לכם מנת פסטה מנחמת, פיצה טעימה או מגש פירות ים טריים, בקלבריה יש משהו לכולם.

Read More


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here!


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST EVENTS IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


Looking for more ideas?