Last updated April 9th 2024


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST NEW PLACES IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


Tometomato / טומטומטו

תל אביב | שדרות וושינגטון 26

אמנם מקום פשוט אבל אל תזלזלו בקסמה של טומטומטו, החבוי בפינותיה של שכונת פלורנטין האהובה. למרות שאין שום סימן מבחוץ שמציין שהגעת ליעד, תדע שעשית זאת דרך הריחות המרעישים של המעדנים הביתיים. בר היין שנמצא ממש ליד הוא בבעלות אותו בעלים; איזו נוחות! פסטה בעבודת יד שאין כמותה ומלווה פוקצ’ות טריות שאפשר ללקק את הצלחת נקייה.

Read More



Lava / לבה

תל אביב | סמטת בית חב”ד 7

הוא מקום פסטה חדש בתל אביב של השף של Tometomato שכובש את העיר בסערה. זו באמת אחת הפסטות הטובות בעיר. אבל היזהר, התורים עצומים עכשיו, אז היו מוכנים לארוחת ערב שייקח יותר זמן מהרגיל.התפריט כולל מגוון רחב של מנות פסטה והתפריט שונה בכל יום. ולא משנה מה תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יהיה טעם של גן עדן!

Read More


Calabria / קלבריה( רק ערב )

מרכז תל אביב | המלך ג’ורג’ 29

התענגו על הטעם של דרום איטליה במסעדה האיטלקית קלבריה בתל אביב. אווירה חמימה מחכה לכם כשאתם דוגמים מנות איטלקיות קלאסיות העשויות מהמרכיבים הטריים והאותנטיים ביותר. אפשרויות פירות ים, בהשראת החוף הקלבריה, נמצאות גם הן בתפריט. השפים משתמשים במתכונים ובטכניקות מסורתיות, ומעניקים לכם טעם אמיתי של איטליה. חדר האוכל, עם גווני האדמה והדגשים הוינטג’ים שלו, מספק אווירה נעימה להנאת האוכל שלכם. בין אם מתחשק לכם מנת פסטה מנחמת, פיצה טעימה או מגש פירות ים טריים, בקלבריה יש משהו לכולם.

Read More


Levinsky Pasta / לוינסקי פסטה

רח’ נחלת בנימין 84 | לוינסקי שוק

מחפשים חווית פסטה איטלקית טעימה ואותנטית בתל אביב? בדוק פסטה לוינסקי בתוך לוינסקי שוק. פנינה נסתרת זו מגישה פסטה טרייה בעבודת יד העשויה באהבה ובטיפול. קרא עוד

Read More


Galliano / גליאנו

תל אביב | אברבנאל 17

בלב שכונת פלורנטין נמצאת לה הפנינה הנסתרת הזאת, המסעדה האותנטית והקטנה שנראית למראית עין ראשונה כמו מקום שאילתרו בו כמה שולחנות וכסאות וקראו לה מסעדה, אך אתם תתפלאו לגלות מקום עם מנות פשוט מצויינות שיותר טובות מכמה מהמסעדות היותר יוקרתיות שקיימות. אם רק תלכו ותתישבו אתם תתאהבו בקסם שבפשטות עם האווירה הקלילה והדיוק להפליא בטעמים שתרצו לחזור לשם שוב.

Read More


Antilia / אנטיליה

תל אביב יפו | רבי פנחס 4

בלב יפו הקסומה נמצא בר היין ופסטות אנטיליה עם ניחוח קסום של אווירה רומנטית וכיפית, למי שמחפש קצת אווירה זה ה-מקום לדייט או ישיבה כייפית של חברים על בקבוק יין או קוקטייל טוב עם מנה מצוינת של פסטה בעבודת יד הנעשות כל יום על ידי השפים עם תפריט מצומצם שנבחר בקפידה כך שכל מנה מדויקת להפליא בטעמיה.

Read More


Pasta Fabrizio / פסטה פבריציו

תל אביב | דיזנגוף 119

מקום פשוט ואינטימי אך אל תתבלבלו הפסטות והפיצות מיוצרות במקום בעבודת יד בעשייה קפדנית ומדויקת של טעמים נפלאים שאפשר להתמכר! המסעדה ממוקמת על רחוב דיזינגוף, אפשר לשבת בחוץ וליהנות מאווירה תל אביבית כיפית. אז אל תחשבו פעמיים ותלכו לטעום את המנות שנמצאות בתפריט כמו ניוקי סלק ממולא בגבינת עיזים עם רוטב שאתם בוחרים עם פיצה טובה וכוס יין .

Read More


Kapara Mio / כפרה מיו

מרכז תל אביב | קינג ג’ורג 105

הטריטוריה האיטלקית של השף בנצי ארבל, שבשלב ראשון איישה את החלל מפגש האושר שלו בשעות הערב בלבד עד שהשתלטה על כל שעות היום. כפרה מיו מתגאה בכך שהביאה את רומא לתל אביב! היינו צריכים ללכת ולראות בעצמנו על מה כל ההייפ… ועכשיו אנחנו אובססיביים. בתפריט פסטות בסגנון איטלקי מסורתי לצד מנות כמו סופלי שהם כדורי ריזוטו מטוגנים ופיצה מטוגנת שהפכו במהרה לקאלט מקומי.

Read More


Mi Va / מי וה

תל אביב | דיזינגוף 122

המסעדה האיטלקית החדשה המדוברת בסצנה התל אביבית ברחוב דיזינגוף השוקק, על המנות המצויינות שנמצאות בתפריט כמו ניוקי רוזה וערק עם טוויסט של צ’ילי חריף שאחרי שתטעמו תתאהבו אחראי השף שחר בן גלים שגילו אמנם צעיר אך האוכל והביקורות מדברות בעד עצמם. המקום עמוס אנשים בכל שעות היממה ולמצוא מקום ישיבה הפך קשה אז מהרו להזמין מקום ! בנוסף לאוכל המצוין גם המחירים שפויים ולאכול שם לא יוציא אתכם בשוד ! המנה הכי יקרה בתפריט עולה כ56 שקלים לצד כוס יין שנע סביב ה 30 שקלים כך שאפשר להזמין כמה מבלי לצאת עם רגשות אשם.

Read More


Olio / אוליו ( מומלץ במיוחד הפיצה )

תל אביב | שלמה אבן גבירול 65

ברחוב השוקק מסעדות ואנשים של תל אביב באבן גבירול נמצאת לה המסעדה אוליו עם המנות האיטלקיות המצויינות שאין ויכוח על כמה שהן טעימות. תוכלו למצוא בתפריט מגוון עשיר של פסטות בעבודת יד עם ניחוח רומאי ופיצה שאפשר למות מכמה שהיא טעימה, אם אתם חובבי המטבח האיטלקי זה המקום המושלם עבורכם לארוחה טובה לצד אופציות רבות של קוקטיילים וינות !

Read More


Pasta Basta / פסטה בסטה

מיקומים בתל אביב – דיזנגוף 300 ואלנבי 60

מקום פסטה פשוט וטוב במחיר סביר מאוד. בחר איזה פסטה אתה רוצה, בחר את הרוטב שלך (המון לבחירה), ירקות או גבינה כתוספות ואתה מוכן ללכת. יש להם גם סלטים פשוטים טעימים וקינוחים. אתה יכול לאכול שם או לקחת, והם זמינים למשלוחים.
קרא עוד.

Read More

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן-ביס. הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על שלושת ההזמנות הראשונות שלכם עם קוד הקופון שלנו SECRET30X3


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here!


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST EVENTS IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


Looking for more ideas?