Last updated April 30th 2024

אריבה! מחפשים אוכל מקסיקני טעים בתל אביב? הגעתם למקום הנכון. האוכל המקסיקני עושה קאם-באק גדול בתל אביב, עם שתי מסעדות רחוב חדשות ומדהימות שנפתחו בשוק – הטאקו ולוס גרינגוס!

המדריך הזה מחולק לאוכל רחוב ומסעדות ישיבה – תהנו!


💬 קבלו עדכונים יום יומיים על כל האירועים הכי שווים בתל אביב באינסטגרם 📸, בטיקטוק 🎥, ובוואצאפ


This guide is also available in English 🇺🇲


אוכל רחוב מקסיקני מומלץ

HaTaco / הטאקו

השומר 1 | שוק הכרמל

הטאקו היא אחת מאותן המסעדות שאם אתה יודע, אתה יודע… יש שם וויב של פוד-טראק וזו ממש מציאה בתוך שוק הכרמל! למרות שהתפריט מורכב רק משני טאקוים, הם נעשים לתפארת ובכל פעם שאנחנו חוזרים זה יותר טעים מהפעם הקודמת. לא משנה אם בחרתם בבשר הטעים או באפשרות הטרייה והטעימה של השעועית, אנחנו תמיד עוזבים עם בטן ממש מרוצה.

Read More


Los Gringos / לוס גרינגוס

חיים חבשוש 35 | שוק הכרמל | טאקריה בסגנון לוס אנג’לס

לוס גרינגוס היא הטאקריה הראשונה של תל אביב בסגנון לוס אנג’לס. התפריט כולל טאקו, בוריטו וקייסדיות, המשלבים מרכיבים מקסיקנים ואסייתים כדי ליצור את החוויה הייחודית של החוף המערבי. המטבח שלהם מכין טורטיות רכות מתירס טריות מדי יום, יש גם רטבי סלסה ומוצרי חמוצים ביתיים.

Read More


Carnal / קרנל

הרב פרנקל 7 | פלורנטין

אנו שמחים להציג בפניכם את המסעדה האותנטית והטעימה שנקראת קרנל! אם עדיין לא גיליתם את המציאה הזו של אוכל מקסיקני מהיר, אתם ממש מפסידים. אז אם אתם באיזור פלורנטין, קחו לכם איזה טאקו, בוריטו או קייסדיה – יש להם הכל!

Read More


La Catrina / לה קטרינה

נחלת יצחק 4 | מרכז תל אביב | מקסיקני חדש

לה קטרינה מציעה שילוב של קונספטים חדשים עם טעמים מקסיקניים אותנטיים. תהנו מרטבי סלסה ביתיים, גוקאמולה ומרגריטות נדירות. המסעדה מציעה מנות שנועדו לחלוקה ויספקו לכם חוויה קולינרית מדהימה בכל ימות השבוע. מקסדייה ואנצ’ילדות ועד למבחר עשיר של מרגריטות, בואו ליהנות מהתרבות המקסיקנית!

Read More


מסעדות מקסיקניות

Mezcal / מסקל

חיים ויטל 2 | פלורנטין | אוכל מקסיקני

מסקל היא כנראה המסעדה המקסיקנית האותנטית ביותר שתמצאו בתל אביב (תאמינו לאמירה הזו, היא מגיעה ממקסיקני). האוכל שלהם טעים והרטבים לא פחות, המנות גדולות והמחיר סביר. אנחנו יודעים כמה תתפתו להזמין טאקו, אבל תאמינו לנו, תנסו מנות אקזוטיות יותר. אתם תאהבו אותן! המסעדה גאה בשימוש בחומרי גלם איכותיים ובשילוב טכניקות מקסיקניות מסורתיות במנות שלה וזה ממש ניכר. יש להם גם מבחר מסקל וטקילה נרחב – נקודת שיא שהופכת אותה למקום מושלם לצאת עם החברים.

Read More


Le Mala / לה מעלה

שביל המרץ 5 | דרום-מזרח תל אביב | אוכל מקסיקני

במתחם תעשייה ישן בדרום-מזרח העיר, תמצאו את המסעדה המקסיקנית המודרנית והחדשנית הזו. המסעדה היא סוג של פיוז’ן מקסיקני ייחודי של טעמים מסורתיים ועכשוויים. התפריט כולל מגוון מנות מקוריות ויצירתיות, כמו התמנון הצלוי עם איולי חלפיניו, סלט סלק אפוי עם קרם אבוקדו ושכבות גבינה מקסיקנית עם צ’וריסו. יש שם אווירה סופר טרנדית, עם סדנאות אמנים, גלריות ובר תוסס שמארח באופן קבוע אירועי “דיסקוטאקו”!

Read More


La Otra / לה אוטרה

הירקון 66 | מרכז תל אביב | אוכל מקסיקני-קריבי

לה אוטרה היא מסעדת גורמה יפהפייה עם אוכל מקסיקני מדהים בהשראה לטינית וקריבית. השף עושה עבודה מצוינת בשילוב טעמים, עם מנות אקזוטיות ומקומיות מעולות – המלצה שלנו: טאקו דגים צלויים! אנחנו ממליצים גם לנסות את הסביצ’ה, אמפנדס והבשרים הצלויים. המקום משותף לבר המפורסם אימפריאל, הקוקטיילים שם מפורסמים בכל העולם ובצדק. המסעדה גם מארחת באופן קבוע ערבי סלסה ואירועים לטינים אחרים, מה שהופך אותה למקום מהמם לצאת לערב כיפי עם חברים!

Read More


Flatbush / פלטבוש

יהודה הלוי 52 | מרכז תל אביב | אוכל קריבי

טעמים קריביים אותנטיים, מוחיטו ומוזיקה נהדרת, מה צריך יותר?? פלטבוש היא מסעדה חדשה אפרו-לטינית בתל אביב שנקראת על שם שכונה בניו יורק שבה המטבח האפרו-אמריקאי התמזג עם חומרי גלם מרכז אמריקאיים. התפריט כולל עוף צלוי מושלם ורטבים חריפים. הבעלים והשף יגיל קדוש שנולד בניו יורק להורים ישראלים, הוא בעל ניסיון עשיר בקולינריה הים תיכונית והחליט להביא את המטבח האפרו-לטיני לתל אביב. פלטבוש מציעה אווירה קלילה, טעמים אקזוטיים ומחירים נגישים, אז אם בא לכם לנסות משהו חדש בתל אביב- זה המקום!

Read More


Taqueria / טאקריה

לבונטין 28 | מרכז תל אביב | אוכל מקסיקני מסורתי

ממוקמת ממש מול האברהם הוסטל, הטאקריה מציעה אוכל מקסיקני מדוייק לצד מרגריטה מושלמת. במחירים סבירים, הטאקריה מציעה מגוון אפשרויות בתפריט הכוללות טאקו, בוריטו וקייסדיות העשויים מחומרי גלם טריים שתהנו מהם באווירה מאוד קלילה וכיפית. אנחנו ממליצים להזמין כמה מנות ראשונות לחלוקה, תזכרו גם לנסות את המרגריטה של היום – אי אפשר לטעות כשיש אופציה של תות. עם מיקום נוח, אל תפספסו את ההזדמנות לאכול אוכל אותנטי עם וייבים מושלמים!

Read More

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן-ביס. הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על שלושת ההזמנות הראשונות שלכם עם קוד הקופון שלנו SECRET30X3


Mexicana / מקסיקנה

בוגרשוב 7 + שרונה | אוכל מקסיקני

מחפשים גיוון לארוחת הערב שלכם? המסעדה הטעימה הזו לא תאכזב אתכם. התפריט שלה מגוון וכולל אפשרויות לכולם – צמחונים, חובבי בשר, אלו שלא עפים על חריף וגם לאלו שחושבים שככל שזה יותר חריף זה יותר טוב. זה מקום מושלם להתחלק בגלל המנות הענקיות עם המחיר הנגיש. ברגע שתגיע למקום הזה לא תרצו לומר אדיוס לעולם.

Read More

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן-ביס. הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על שלושת ההזמנות הראשונות שלכם עם קוד הקופון שלנו SECRET30X3


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here


Looking for more ideas?