Last updated February 7th 2024

אם אתם רוצים לחוות את הקולינריה התל אביבית באמת, אתם חייבים לבקר לפחות(!) במאפייה אחת. מרחובות יפו השוקקים ועד נמל תל אביב, דרך מרכז העיר התוסס והרחובות הטרנדיים של נווה צדק ופלורנטין – בכל פינה תוכלו למצוא מאפיות בוטיקיות ששואבות השראה ממקומות שונים ברחבי העולם, בשילוב של טוויסטים ישראליים מיוחדים. תהיו בטוחים שניסינו כל אחת מהמאפיות ברשימה, ואין שום ספק – מחכה לכם חוויה מתוקה שתשאיר לכם טעם של עוד (ועוד ועוד ועוד…)


Get daily updates on all the best new places in Tel Aviv on Instagram 📸, TikTok 🎥, and WhatsApp 💬!


🇫🇷 Alexander / אלכסנדר

לילינבלום 18 | מאפים צרפתיים

ההמלצה הכי הכי חמה שלנו! ללא ספק מדובר בקונדיטוריה הטובה ביותר בתל אביב!

המאפים שלהם, ששואבים השראה מהבולנז’רי הצרפתי, ייגרמו לכם להרגיש לרגע קטן שאתם בכלל ברחובות פריז….

הקרואסונים של אלכסנדר מפנקים ועשירים בחמאה, בכל ביס בבגטים המעולים שלהם שומעים את הקראנץ’, אבל הטופ 3 שלנו שבלעדיהם ביקור באלכסנדר לא שלם הם ללא ספק – קראפין וניל אוכמניות, קרואסון שקדים וגרמושקה!

מאפיית אלכסנדר ממוקמת בקצה של נווה צדק, מרחק הליכה מרוטשילד ומפלורנטין, ושימו לב שהם סגורים בשבת, אז היערכו בהתאם.

Read more.


🇮🇹 Magazzino Konditoria / הקונדיטוריה של מגזינו

דרך מנחם בגין 21 | עוגות

ואם אחרי ארוחת ערב במגזינו, אתם חייבים לסיים עם משהו מתוק – בצדו השני של הבניין מחכה לכם הקונדיטוריה של מגזינו! במטבח ישנו קיר זכוכית שמספק הצצה כיפית להכנה של המאפים, הלחמים והעוגות המצוינות, והשוס – לא חייבים לקנות עוגה שלמה רק מסוג אחד! ניתן לקנות עוגה מחולקת, המורכבת מהטעמים האהובים עליכם ביותר 😊

Read more.


🇩🇪 Zeit Für Brot / צייט פור ברוט

דרך מנחם בגין 37 | מאפי שמרים ולחמים

תוספת חדשה ונהדרת לגן העדן של הפחמימות התל אביביות! המאפיה הברלינאית המפורסמת סופסוף הגיעה לעיר ואנחנו מתים על זה!

צייט פור ברוט (או בעברית – זמן ללחם) הביאו איתם היישר מברלין לא רק לחמים מצוינים, אלא גם את השנקה המפורסם, שהוא למעשה מאפה שמרים בצורת שבלול – רך, נימוח ומלא במילויים מגוונים, שכולם בלי יוצא מן הכלל, פשוט מעולים.

גם בצייט פור ברוט תוכלו לקבל הצצה למטבח דרך חלונות הזכוכית ולראות את ההשקעה והאהבה שיש בכל פרט בשלבי ההכנה של המאפים. והריח…. ארומה משכרת של מאפים ולחמים טריים וחמים מהתנור ממלאת את החלל ומושכת אתכם פנימה. ההתאהבות מובטחת!

Read more.

לטוני ווספה יש תן ביס! תורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש״ח הנחה בהזמנה הראשונה עם הקוד – SECRET30


🇦🇹 Stefan / שטפן – בייקרי אוסטרי

טשרניחובסקי 21 | שטרודל וגלידות עבודת יד

אם חשקתם בקינוח איכותי ומפנק, ובא לכם על הדרך להרגיש קצת באירופה… הבייקרי האוסטרי “שטפן” בהחלט שווה ביקור!

במקום תוכלו למצוא מבחר עשיר של גלידות שף מיוחדות שנעשות במקום מחומרי גלם טבעיים בלבד (גלידת וניל כחולה כבר ניסיתם?), ולצידן שטרודלים וינאיים קלאסיים במילויי גבינה או פירות ועוגות אוסטריות מסורתיות נוספות.

הבייקרי ממוקם ברחוב טשרניחובסקי הירוק והשקט, ממש מאחורי גן מאיר והאווירה במקום רגועה ונעימה ונותנת הפוגה קצרה מההמולה של העיר.

המלצת המערכת – אל תפספסו את השטרודל תפוחים הקלאסי, הוא באמת משהו מיוחד!

Read more.


🇦🇷 Amapola Alfajores / אמפולה אלפחורס

אבן גבירול 54 | אלפחורס

מקום נוסף שאנחנו ממש אוהבים הוא אמפולה אלפחורס, בבעלותה של לולה סוני שעלתה לישראל מארגנטינה והביאה איתה את העוגייה הארגנטינאית המפורסמת ביותר היישר למרכז תל אביב.

מלבד העוגייה הקלאסית במילוי של ריבת חלב, ניתן למצוא עוד מגוון גרסאות מיוחדות כמו – אלפחורס מצופה שוקולד, או אלפחורס במילוי לימון, לוטוס, פיסטוק, קפה ועוד. ביס אחד וחזרתם ישר לטיול הגדול בדרום אמריקה…

ניתן למצוא במקום גם קפה נהדר וקינוחים מיוחדים נוספים. שווה ביקור!

Read more.

לטוני ווספה יש תן ביס! תורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש״ח הנחה בהזמנה הראשונה עם הקוד – SECRET30


🇸🇪 Fika Swedish Bakery / פיקה מאפייה שוודית

גורדון 36 | ירמיהו 27 | שלמה 43 | תושייה 6 | השומר 1 | מאפים שוודיים

מאפייה שוודית בתל אביב – יש צורך להוסיף במילים?

אבל אם בכל קצת נפרט, לפיקה יש תשוקה מיוחדת למאפים שוודיים והשאיפה שלהם היא להכיר לקהל הישראלי את הטעמים השוודיים. כל העוגות והמאפים נעשים באהבה בעבודת יד על פי המסורת, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר.

הם מציעים מגוון של מאפים סקנדינביים מסורתיים, כשגולת הכותרת היא כמובן מאפה הקנל העשיר בקינמון, אך הם גם תמיד מגוונים ומחדשים את התפריט במקום 😊

Read more.


🇺🇲 Cafe Xoho / קפה זוהו

בן יהודה 73 | עוגיות

קפה זוהו הוא אחת הנקודות המועדפות בעיר בקרב הקהל הבינלאומי ולא סתם. זולי אורמוט דרבין, הוונדר-וומן שיזמה והקימה את בית הקפה הזה, נולדה בכלל בהונג קונג להורים קנדיים, ולפני שהגיעה לישראל הספיקה גם לגור באוסטרליה… גם הצוות לרוב מדבר רק אנגלית והאווירה במקום היא השילוב המושלם בין ישראליות לניחוח של חו”ל.

העיצוב הנעים והנוח, האוכל המנחם, הטעים והבריא שנעשה בעבודת יד (עם מגוון אופציות צמחוניות וטבעוניות), הקפה החזק, וגם תחושת הקהילה והמשפחתיות שנוצרה בין העובדים ובין הלקוחות הקבועים… כל אלו הופכים את קפה זוהו למקום שכדאי לעצור בו.

אל תפספסו את ארוחות הבוקר שמוגשות לאורך כל היום, וכמובן כמובן – את העוגיות המפורסמות שלהם!

Read more.


🇮🇱 Lehamim / מאפיית לחמים

החשמונאים 103 | אבן גבירול 125 | עזריאלי תל אביב | ברודצקי 15 | דיזינגוף 134 | כשר

“אהבת אמת” – זהו הסלוגן של מאפיית “לחמים” והאמת? שאנחנו ממש מזדהים. קשה לעמוד בפני הלחמים הטריים הנאפים במקום, הבורקסים המצוינים והעוגות והעוגיות שנותנות תחושה של בית חם ואוהב… ואפילו שכבר יש סניפים בניו יורק, יש משהו ב”לחמים” שהוא הכי ישראלי שיש.

והשוס האמיתי – את המאפים שלהם ניתן לקנות גם בגרסה הקפואה ולאפות בעצמכם בבית 😊

Read more.

לטוני ווספה יש תן ביס! תורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש״ח הנחה בהזמנה הראשונה עם הקוד – SECRET30


🇫🇷 Dallal Bakery / דלאל הקונדיטוריה

כל ישראל חברים 7 | נווה צדק

דלאל היא פנינה נסתרת בשכונת נווה צדק ואין ספק שהאווירה המיוחדת של השכונה מוסיפה לקסם של המקום. היא ידועה במאפים הטעימים שלה, העוגות והלחמים, כולם עשויים מחומרי גלם טריים ומקומיים.

בין המאפים שלהם תוכלו למצוא שילוב של טעמים ישראליים מסורתיים – כמו חלבה, תמרים ופיסטוקים, יחד עם מגוון קלאסיקות אירופאיות כמו קרואסונים ועוגות גבינה.

דלאל היא מקום נהדר לארוחת בוקר מהירה או קפה ומאפה מפנקים אחה”צ, ולמרות שנווה צדק היא הפינה האהובה עלינו, ניתן למצוא גם שלוחות של דלאל בנקודות נוספות ברחבי העיר.

Read more.


🇫🇷 Milk Bakery / מילק בייקרי

בית אשל 5 | שוק יפו

אם בא לכם קצת לגוון מהממתקים הערבים בשוק יפו, זה הזמן לנסות את מילק בייקרי!

בכל בוקר מחדש יחכו לכם שם מאפים טעימים, קפה משובח, כריכים, לחמים – והכל נעשה טרי כל יום, מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש!

טיפ למקצוענים: מילק בייקרי היא מקום פופולרי והכל נוטה להיגמר במהירות, אז מומלץ להגיע מוקדם ולהנות גם ממאפים מצוינים וגם מהפוגה קצרה מהמולת השוק.

Read more.


🇫🇷 Bakery / בייקרי

יד חרוצים 13 | אבן גבירול 72 | וייצמן 67 | דיזינגוף 260 | יהודה הלוי 79 | כיכר דיזינגוף | בהשראה צרפתית

הבייקרי, למרות שהוא המוסד הכי תל אביבי שיש, הוא בכלל בבסיסו מאפייה בהשראה צרפתית אמיתית. השלמות וההשקעה ניכרות בכל פרט ופרט במאפים, הלחמים והעוגות וגם בעיצוב המקום ובשירות. מאפים במילוי פירות יער, קרואסונים טריים, מאפינס זהובים, טארט טאטן, עוגות שמרים ועוגיות חמאה מפתים את העין, והריח המשכר של אפיית הלחם במקום ממלא את החלל בחמימות.

הבייקרי הוא חלק מקבוצת R2M (כמו הבראסרי והקופי בר), והוא הוקם מתוך רצון לאפשר ללקוחות להנות גם בבית מהמאפים משתי המסעדות, כמו גם ממלון מונטיפיורי, רוטשילד 12 והדליקסטן.

לבייקרי מספר סניפים בתל אביב, אך המלצה חמה מאיתנו – הכי כיף לקנות קפה ומאפים בסניף בכיכר דיזינגוף, ולהנות מהם בשמש על הדשא בכיכר 😊

Read more.


Get daily updates on all the best new places in Tel Aviv on Instagram 📸, TikTok 🎥, and WhatsApp 💬!


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here


Looking for more ideas?