Last updated February 5th 2024

תחום המסעדות הכשרות בתל אביב רועש וגועש! אם פעם הייתה רק האפשרות של בשר וחלב, כיום יש בעיר סוגים רבים של מסעדות ומגוון גדול של מטבחים כשרים: אסיאתי, איטלקי, אתיופי, יפני, אפילו השף אייל שני פתח מסעדה כשרה! אז תחסכו לכם את חיפושים ואת הנסיעה לירושלים או ב”ב והצטרפו אלינו לרשימת המסעדות הכשרות השוות של סיקרט תל אביב.


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST NEW PLACES IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


מסעדות בשריות כשרות

West Side / ווסט סייד

מלון רויאל ביץ’ , רח’ הירקון 19 תל אביב

מסעדת עילית יוקרתית הממוקמת במלון רויאל ביץ’ בתל אביב, ומציעה לכם תפריט עונתי איכותי ורחב תחת ניהולו של השף עמרי כהן. המסעדה פתוחה לים, בעלת מרפסת רחבה המשקיפה אל השקיעות המדהימות של תל אביב, ומעוצבת כאמור ברוח המסעדות הניו יורקיות – גדולות, מרווחות, נוחות ועכשוויות
Read more


Whisky Bar and Museum / וויסקי בר מוזיאון

שרונה, רח’ רב אלוף דוד אלעזר 27

“מתחת לאדמה, מאחורי דלת עץ, במנהרה טמפלרית עתיקה עם קשתות, מסתתרת ארץ מדהימה – ארץ הוויסקי של ישראל”. אוכל נהדר. וויסקי בשפע. מיקום היסטורי. מה עוד אפשר לבקש? וויסקי בר ומוזיאון הוא היעד המושלם לכל מתפלל וויסקי שבמקרה גם משתוקק לבשר מעושן טעים באווירה מדהימה! המסעדות מתהדרות בלמעלה מ-1000 זני וויסקי ממדינות בכל רחבי העולם. אפילו הסלטים והמנות הטבעוניות מצוינות. הקפידו גם להזמין את קינוח הלימון, לסיום בהרגשה מתוקה מקסימה.

Read more.


Goshen / גשן

נחלת בנימין 30, תל אביב

גושן היא מסעדת בשרים כשרה המציעה תפריט ביסטרו הכולל אוכל פשוט וטעים מחומרי גלם איכותיים. החלל האלגנטי של המסעדה מעוצב בגווני עץ ואדמה חמימים שיוצרים אווירה אינטימית ואידיאלית לדייט או לארוחת ערב עם חברים. המומחיות של המסעדה היא הבשר הכשר האיכותי, המוצג במקרר מתיישן בכניסה. אנו ממליצים לשבת על המרפסת כשמזג ​​האוויר מאפשר זאת

Read more.


Poupee / פופה

נווה צדק, רח’ דה פיגוטו 22

מסעדת פופה הידועה בחוויית הבילוי המרעישה שלה, כשרה מתמיד. השף מתמחה במטבח עילי כשר, מתוך חזון לשלב בין עולם המטבח העילי ולגשר על הפער בין התרבות היהודית המסורתית לפודיז. כחלק משיתוף הפעולה הזה,פופה מארחת מפגשים וסדנאות קולינריות השוזרים יחד סיפורים ואוכל ליצירת חוויה תרבותית לאורחים

Read more.


Qumran / קומראן

שכונת מונטיפיורי,, רח’ הארבעה 27

נווה המדבר האולטימטיבי של תל אביב – קומראן! לא תמצאו פסטיבל של צבעים וטעמים כמו החוויה הקולינרית הייחודית כאן. המסעדה הכשרה הזו מושלמת לאירועים פרטיים ולילות של כיף, בהם תוכלו לקום על השולחן עם רקדניות הבטן שאוחזות במדליקי להבות ולקבל לילה בלתי נשכח! העיצוב האקזוטי היפהפה מוסיף לאווירה, וזאת בנוסף למטבח המעודן שנעשה ביתי באהבה ובניסיון. וכמובן, לא תוכלו לעזוב את תערוכת האוכל המפוארת הזו מבלי לסיים את הלילה עם אחד הקינוחים האיכותיים שלהם

Read more.


Meatos Grill Bar / מיתוס גריל בר

 2 מרכז העיר, רח’ וייצמן    

DSC_4291-Medium

מיתוס היא מסעדת בשרים כשרה שהוקמה בשנת 2004 על ידי השף והבעלים קובי עבד, במטרה לספק אפשרויות אוכל יוקרתיות, תואמות כשרות. המסעדה מתמחה בבשרים על האש, כולל סטייקים גדולים וטעימים ומציעה ארוחת צהריים לאורך כל היום. בערב המקום הופך לבר מסעדה עם אווירה אלגנטית. למסעדה יש ​​גם אחות אמריקאית בקווינס, ניו יורק, למי שרוצה לבקר במיטוס בניו יורק. פועלו של קובי עבד, השף והבעלים של מיטוס, מוקדש להוכיח שניתן להגיש אוכל איכותי וכשר בצלחת אחת

Read more.


Regina / רג’ינה

צפון יפו, רח’ התערוכה 10

רג’ינה היא מסעדה כשרה הממוקמת בבניין ים תיכוני עוצר נשימה, שנבנה במאה ה-19. שערי ברזל כבדים מקיפים חצר פנימית מסורתית עמוסת צמחים ופרחים, ועיצוב החדרים כולל נברשות, תריסים מיושנים והרבה שיש – ממש כמו פעם.

Read more.


2C / טוסי

מרכז עזריאלי, המגדל העגול, קומה 49

טוסי היא מסעדה כשרה בסגנון הים התיכון הצרפתי, הממוקמת בקומה ה-49 של מגדלי עזריאלי בתל אביב. המסעדה מציעה חווית אוכל וחווית תצפית מופלאות עם נוף המשאיר את הנשימה. תוכל ליהנות מארוחה שנוצרה על ידי שף מוכשר שמשתמש בחומרי גלם איכותיים, ולהתקרב באווירה אלגנטית מעל עירנו האהובה. בהחלט חווית אירוח ייחודית!

Read more.


Malka by Eyal Shani / מלכה אייל שני

מרכז העיר, רח’ דפנה 2. תפריט צהריים וערב

אייל שני עשה זאת שוב! השף הסלבריטאי הבכיר בישראל, והאיש שאחראי על הפיכת הטחינה לתוספת והרוטב הנפוצים ו”המצאת” הכרובית האפויה, פתח את המסעדה הכשרה הראשונה שלו בישראל בשנת 2018. ממוקם ליד מוזיאון תל אביב לאמנות. למלכה יש את כל הטעימות של המסעדות האחרות שלו, מבחר גדול של מנות דגים ועם תעודת כשרות! הקפידו לבדוק את השניצל שלהם

Read more.


Dvora by Eyal Shani / דבורה אייל שני

צפון תל אביב, רח’ בן יהודה 87

מסעדה דבורה  של השף אייל שני ממוקמת במלון הפנטזיה המפואר דבורה של בראון. היא כשרה, אך גם מרהיבה ומצטיינת. בדבורה, תוכל ליהנות מתפריט יצירתי עם דגים, בשרים, ירקות וקינוחים מעולים. בנוסף, תוכל לחוות את החוויה המלאה עם מטבח פתוח שמציע את ההצגה הטובה ביותר בעיר.

Read more.


Meat Kitchen / מיטקיצ’ן

 צפון תל אביב, רח’ יוסף יחזקאלי 4

 מסעדת מיטקיצ’ן היא בחירה מובילה עבור חובבי הבשר הכשר שמחפשים מנות באיכות גבוהה. תפריט המסעדה מתמקד בבשר בקר, טלה ועוף, עם הרבה אפשרויות טעימות ומבושלות במומחיות, שנוצרות על ידי השף המייסד והבעלים נדב נצר ואלעד לוי. האווירה המודרנית והשיקית מעניקה הזמנה, והצוות הידידותי שמח להמליץ. גורם מיוחד במסעדה הוא השימוש בציוד מתקדם להכנת בשרים יוצאי דופן, כולל מקרר יישון ומעשן. המבקרים יכולים גם ליהנות מיינות משובחות וממאפים מתוצרת המסעדה.

Read more.


Meat and Eat (Lechem Basar) / מיט אנד איט

צפון תל אביב, רח’ יורדי הסירה 1

לחם בשר, שמשמעו “לחם ובשר” בעברית, היא מסעדה נהדרת המתמחה במנות בשר כשרות המוגשות עם לחם טרי מאופה. איכות הבשרים היא מעולה, והלחם הטרי הוא ההשלמה המושלמת. התפריט מציע מגוון סוגי בשרים, כולל בקר, טלה ועוף, כמו גם מגוון סלטים ותוספות צד. השירות ידידותי, והאווירה במקום פשוטה ונוחה. זו מקום מצוין ליהנות מאוכל טעים עם חברים ומשפחה

Read more.


מסעדות חלביות כשרות

Florentina / פלורנטינה

מרכז תל אביב, רח’ אברבנאל 56

פלורנטינה היא מסעדה כשרה נהדרת הממוקמת בתל אביב. התפריט כולל מטבח בסגנון ים תיכוני, עם דגש על מנות בהשראת טעמים מזרח תיכוניים וצפון אפריקאים. האוכל טרי, טעים ומוצג להפליא, עם שפע של אפשרויות צמחוניות וטבעוניות זמינות. האווירה נינוחה ונינוחה, מה שהופך אותו למקום נהדר לארוחה רגועה או בראנץ’ בסוף השבוע. השירות ידידותי, והמחירים סבירים, מה שהופך את פלורנטינה לבחירה פופולרית עבור מקומיים ותיירים כאחד.

Read more.


Ola’-Ola’ / הולה הולה

מרכז העיר, רח’ הכרמל 7

מסעדה טרנדית וכשרה אשר מציעה מגוון רחב של מנות עם נגיעה יצירתית, כולן עם תעודת כשרות. התפריט מתייחס למנות קלאסיות וגם למטבח פיוז’ן מודרני, והקינוחים בהחלט שווים לניסיון. האווירה במסעדה דינמית ומזמינה, הופכת את “הולה הולה” למקום המושלם לשם לצאת בחברת חברים או לחגיגה מיוחדת. אל תחמיצו את האוכל המצוין, השירות והאווירה הנהדרים ב”הולה הולה”

Read more.


Pankina / פנקינה

מסעדה איטלקית בלב העיר תל אביב, רח’ גורדון 39

המסעדה נפתחה בשנת 2017 על ידי עולים איטלקים, בפינת רחוב דיזנגוף וגורדון, פנקינה נוצרה באהבה וטעם נהדר. האוכל טעים – המטבחים מופקדים על ידי שני שפים איטלקים עם מעל 30 שנות ניסיון – באמת ניתן לטעום את התשוקה שנכנסת להכנת כל מנה. הרכיבים הם טריים, האווירה איטלקית מאוד והשירות נהדר! טיפ – ודא שתחסוך מקום לטירמיסו, הוא בהחלט הטוב ביותר בישראל!

Read more.


Rendez’vous / רנדוו

מרכז העיר, ארוחות בוקר וצהריים, רח’ לילינבלום 1

מבית היוקרה לשעבר בפתח תקווה הפכה כעת לנווה צדק, ששינתה את עורה והפכה לכשרה! וודאו שתזמין רנדו-וו במסעדה מקסימה המקיימת את שמה. בימי שישי, תוגש ארוחת בופה בין השעות 10:00 עד 14:00 במחיר של מבטיח לאדם. תאכלו כמה שאתם יכולים יחד עם שתיית קפה וכוס קפה. התפריט החדש כולל פסטות עשויות ידית, פיצות ביתיות, דגים טריים וממספר תבשילים כדי תהיה מתאימה לכולם. אל תחמיץ את ההזדמנות לפגוש את רנדו-וו – זו פגישה שתהיה לך ללא חרטות!

Read more.


La Lasagna / לה לזניה

צפון תל אביב, רח’ דיזינגוף 177

לה-לזנייה מסעדה כשרה בעלת מנהל משפחתי ברחוב דיזנגוף. שם תיהנו מקולינריה איטלקית אותנטית תשמעו את השף מכריז באיטלקית כאשר המנה מוכנה ותראו את המלצרית מגישה אותה עם מבטא איטלקי. תוכלו להזמין מבחר של מנות איטלקיות קלאסיות, כולל לזניה, פסטות, פיצות, פטוצ’ינה, רביולי ועוד. עם אפשרויות לתפריטים ללא גלוטן, טבעוניים ועסקיים, יש משהו לכל אחד. במהלך עונת החורף, וודא לנסות מנות מיוחדות כמו פיצה בורטה או ריזוטו סלמון מעושן.

Read more


מסעדות מזרח דרום-אסיאיות כשרות

Nini Hachi / ניני האצ’י

מסעדת סושי, צפון תל אביב, רח’ בן יהודה 228

ניני האצ’י היא מסעדה כשרה יפנית במרכז תל אביב ליד החוף. זו יעד חובה למאכל בשוק התל אביבי עבור אוהבי האוכל שמחפשים חווית אכילה ייחודית. עם תפריט המשלב טעמים יפניים מסורתיים וישראליים, המנות במסעדה מתפרצות בטעמים ויצירתיות. סושי, דגים, ראמן, טפניאקי ומנות אודותנטיות נוסדות ליד נותנים מגוון עשיר ומגוון. אנחנו ממליצים על הגרסאות המתוגזות של סושי ועל הכרוב הצריך. הם מספקים גם משלוחים ויש להם אפשרויות נהדרות עבור נשים בהריון. אל תחמיץ את המלך של הפיוז’ן הזה!

Read more.


Kanki Sushi / קאנקי סושי בר יין

לב תל אביב, מטבח יפני חלבי,  רח’ בוגרשוב 23

קנקי היא אחת ממסעדות הסושי הכשרות הטובות ביותר בתל אביב, כזו שחובה לנסות עבור כל מי שאוהב סושי! התפריט כולל מגוון רחב של מנות יפניות ומזרחיות-ים התיכון משולבות, ולא רק סושי, ורולים מדהימים! קנקי היא מקום מעולה לארוחת ערב  בעיצוב המודרני ומיוחד. בין אם אתם בעיניין לסושי קלאסי או יצירתי, קנקי בהחלט שווה ביקור!

Read more.


The Chinese Wall / החומה הסינית

דרום ת”א, מטבח סיני אוטנטי בשרי, רח’ מקווה ישראל 26 

האם אנחנו עדיין צריכים להציג את החומה הסינית? המסעדה הסינית הכשרה הטובה ביותר בתל אביב. היא נראית נהדרת מבחוץ וטעימה מאד מבפנים. התפריט מציע כל מה שאתם יכולים לחלום עליו כשאתם חושבים על אוכל סיני טעים. המחירים נוחים וכל מנה טעימה, מהמנות המתחילות ועד לקינוחי הפירות המטוגנים המדהימים. זו החוויה הסינית הקרובה ביותר שתוכל לחוות מתל אביב, זה בטוח!

Read more.


Ca Phe Hanoi / ק-פה האנוי

מרכז  העיר, מטבח אסיאתי בשרי, מקווה ישראל 3 

ק-פה הנוי האנוי היא שיא רב-חושי כשר של מומחיות בישול, עיצוב  ותפריט שמקפיד על הכנה וייצוג של אוכל וייטנאמי מסורתי עם השפעות צרפתיות וישראליות. לצד בר קוקטיילים ומוסיקה טובה, קפה הנוי מציע מבט מרגש אל תרבות האוכל הווייטנאמית עם תפריט שנוצר על ידי השף נופר זוהר. מרכיבים טריים מקומיים מוגשים לשולחן עם טעמים מסורתיים ומרעננים שמיובאים ישירות מוויטנאם.

Read more.


מסעדות אפריקאיות וים תיכוניות

Saluf and Sons / סאלוף ובניו

מרכז העיר, מטבח תימני בשרי. רח’ נחלת בנימין 80

תיהנו ממסע קולינרי אמיתי בסאלוף ובניו! הטעמים, הריחות והצלילים מעבירים אותך רחוק ממרכז תל אביב. מזון ימני ימני וכשר טעים ומפנק מחכה לך, כאילו סבתא שלך רק הכינה לך ארוחה שלמה. צמחים שונים, מרקים, מנות ימניות, חומוס טרי, מזוזות ועוד יעניקו לך נוחות ושביעות רצון בצורה הכי טובה. יש תשומת לב לפרטים בכל מנה, הטעמים מוחזקים וההצגה היא אמנותית: מה עוד נוכל לשאוף אליו

Read more.


Hanan Margilan / חנן מרגילן

דרום ת”א , מטבח בוכרי בשרי, רח’ מסילת ישרים 15

חנן מרגילאן הוא מסעדה בוכרית כשרה בשכונת שפירא, בעלת ניהול ובעלות משפחתית. התפריט המסורתי מורכב ממגוון של מנות בשריות מתובלות במגוון טעמים עשירים וטעימים. אנו ממליצים לנסות את מרק הדושפרה או את ארוחת האושפולוב בליווי פאסטרים רכים וממולאים בבשר ווודקה, וגם את קבב הכבשים ופקעת הכרוב הצלויים שמפוצצים בטעמים מדהימים.

Read more.


Azura / עזורה

מרכז ת”א, מטבח עיראקי בשרי, רח’ מקווה ישראל 1

האחות התל אביבית הקטנה של עזורה היא חובה לכל אוהבי המטעמים המזרח התיכוניים. לסניף שבתל אביב אין מה להתקנא באחותו הגדולה בירושלים! למי שמתעוררת בו תשוקה למטעמים עירקיים טעימים וכשרים, אזורה היא המקום שאליו עליכם להגיע. מירקות ממולאים לרטבים מרובים ובשר מטוגן, סחוג וחומוס, התפריט עוצר את הנשימה בדיוק כמו האוכל המדהים. המנות מוכנות בסטנדרטים הכי גבוהים והטעמים לא מהעולם הזה. אל תשכחו לנסות את המאקלובה המפורסמת שלהם! מומלץ מאוד עבור מי שמחפש ארוחה טעימה ואותנטית בתל אביב.

Read more.


Salimi / סלימי

דרום ת”א, מטבח פרסי בשרי, רח’ נחלת בנימין 80

המטעמים האיראניים מצאו דרכם לתל אביב במסעדה קטנה בלב פלורנטין. בעלי המסעדה, יהודים פרסיים, מציעים אוכל איראני מסורתי, פשוט וריחני. תוכלו לטעום מנות יומיות, המוכנות עם תבלינים משוק לוינסקי הסמוך. שימו לב, לעיתים יש תור בשעת הצהריים, מכיוון שהמקום ידוע וזול במיוחד. אנחנו אוהבים את האספקט הציורי של הקישוט, המייצג שינוי מהמקומות המגורמים וההיפסטריים הרגילים.

Read more.


Shamshiri / שאמשירי

דרום ת”א, מטבח פרסי בשרי. רח’ נחלת בנימין 99

שמשירי מציעה אוכל פרסי אותנטי, מטבח בריא המלא ברכזות טבעיות. המסעדה קיימת כבר למעלה מ-20 שנה. האגדה אומרת שמייסדה דייש בחיות בר ואפשר להשרות אותן על חרב, ובמהלך הזמן ריחות וטעמים של האוכל פשטו בכל המקומות, מושכים לקוחות. הצוות מתגאה בגלל ביקורו של השאה רזא פהלווי עצמו. התפריט כולל אוכל פרסי מסורתי, שברוב המקרים מוסבר על ידי השף מולק עצמו.

Read more.


Balinjera / בלינג’רה

מרכז  העיר, מטבח אתיופי בשרי. רח’ מל”ן 4

בלינג’רה מגשימה את יופי התרבות הישראלית – יהודים מגוונים שחולקים מתכונים מסורתיים ממגוון חלקי העולם כדי ליצור חברה כוללת וצומחת. בלינג’רה ממוקמת בלב שוק שוק שוקק חיים, הכתובת הטיפוסית והמסורתית הזו, המוסתת בתקרת צבעונית יפה, מציעה מטבח פשוט בצבעי אתיופיה. התפריט הקצר נשען בעיקר על האנג’רה – קיסמי גרעיני טף גדולים, חסיני גלוטן, המכוסים בעדשים, בשר ממורן, חומוס וסלט עשביים. קרם החציל גם כן טעים, עם טחינה אורגנית ומרוטט ברוטב עגבניות. אין כאן קינוחים, אלא קפה אתיופי ארומטי או תה מתובל.

Read more.


מסעדות צמחוניות כשרות בתל אביב

Alegria / אלגריה

צפון ת”א, מטבח צמחוני\בריא, רח’ אבן גבירול 165

אלגריה נמצאת בצפון העיר, ברחוב אבן גבירול.  הכל בתפריט שלהם הוא הפתעה באופן הטוב ביותר. הם מציעים מגוון של טעמים שמבריקים וממולאים בטוב. אם תבקרו, זה לא יהיה הפעם האחרונה שלכם. .

Read More.


Dosa Bar / דוסה בר

צפון ת”א, מטבח הודי צמחוני, רח’ בן יהודה 188

מקום אוכל רחוב דרום הודי על רחוב בן יהודה ליד ז’בוטינסקי. האוכל מלא בטעמים, שמח, טעים, בריא, טבעוני וחסר גלוטן. השף חן וינשטיין בילתה שנתיים בדרום הודו ללמוד בישול מקומי, ואז השלימה את הכישורים שלה במקומות פופ-אפ ובבישול מהבית מאז שחזרה לתל אביב.

Read More.


Tali Lama / טאלי לאמה

מרכז העיר, מטבח צמחוני הודי, דרך מנחם בגין 48

המסעדה טאלי לאמה היא מסעדה הודית מיוחדת, מלאה בצבעים וטעמים. הזוג הישראלי שהקים את המסעדה לפני מספר שנים החליט להקדיש את חיי העבודה שלו למסעדה ולהגיש את המנות הדרום-הודיות המזמינות ביותר. ביחד עם דניאל, אחד מהמייסדים, השף מכינים באהבה ושמחה מנות טעימות טבעוניות וכשרות שיעבירו אתכם לתחושת הודו

Read more.


מסעדות של אוכל רחוב כשרות

Bodega American Kitchen / בודגה מטבח אמריקאי

מרכז ת”א, מטבח אמריקאי בשרי, רח’ הארבעה 2

אל תחמיצו את בודגה מטבח אמריקאי, עסק משפחתי כשר עם ניצוץ של שף, המכין את ההמבורגרים הסמאש הקלאסיים הכי טעימים באמריקה. כמו כן נמנים בתפריטם דגים חמים לפי מתכון ייחודי, עוף פריך בקורנפלקס, פרנץ’ טראפל ועוגיות חמאת שוקולד עם מלח ים. ההמבורגר הכפול חזיר וגבינה (כשר) שלהם כבר הפך למוסד בישראל והפך את בודגה ליעד חובה בתל אביב. אוו, אל תשכחו להזמין את טבעות הבצל מחתיכה ומסורסות בפנקו (בטחו בנו) ולשטוף את הכל במגוון הרחב ביותר של משקאות רכיבים מיוחדים אמריקאיים. 

Read more.


Memphis Burgers / ממפיס בורגר

מרכז ת”א, המבורגרים, רח’ קרליבך 20 

ההמבורגר האמריקאי של המזרח התיכון! השף עמיר אילן והקצבאי ג’ורג’ היו מעורבים בשיתוף עם המייסד, במהלכו הצוות טעם, בדק, השווה, ערבב וטיגן מרכיבים שונים. לבסוף, נוצר הרכב מנצח המורכב משילוב של ארבעה חתיכות בקר במאה אחוז. בהחלט מסעדת המבורגרים הפרימיום – יש אומרים שזו הטעימה ביותר בהיסטוריה של עם ישראל… אבל תהיו השופטים בעצמכם. כשר, מתאים לאלה הרגישים לגלוטן, אה ואל תחמיצו את ההמבורגר הטעים שלהם עם פורטובלו!

Read more.


HaKosem / הקוסם

לב תל אביב, שווראמה,פלאפל ושניצל, בשרי, רח’ המלך 1

הם קוראים לו “הקוסם”, והוא באמת כזה! כל פרט קטן זוכה לתשומת לב ובמיוחד החומוס! אם תבואו בסביבות הצהריים, תבינו שזה המקום המושלם לפלאפל: תור ארוך ממתין לאכול את הפיתה הטעימה שמלאה בכל טוב.  גם אם לא מצאתם מקום לשבת, תקחו אותו לקחת ושבו על אחת מהספסלים הציבוריים שממש ליד. כדורי הפלאפל טעימים מאוד! השווארמה והשניצל בפיתה ובצלחת גם מדהימים, והמסעדה היא כשרה. תאמינו לנו, תלקקו את האצבעות ותרצו עוד!

Read more.


Yashka / יאשקה

מרכז  העיר, פלאפל ושווארמה, רח’ דיזינגוף 105

ביאשקה תוכלו למצוא פלאפל, שווארמה ועוד מגוון בשרים בלאפה, בפיתה או בצלחת. לצד הבשר האיכותי או הכדורים הטעימים תמצאו שפע של סלטים מעולים וצוות עובדים חייכן ונדיב. החוויה היא מיוחדת וכשרה , הנאה מובטחת!

Read more.


Cafe Shaked / קפה שקד

יפו, קפה, מאפים, גלידה ופיצה, רח’ יהודה מרגוזה 8

קפה שקד הוקם בשנת 1993 ברמת חן כמסעדה חמימה ומשפחתית לתושבי רמת גן, אך בסופו של דבר הפך למקום פופולרי עם תפריט קולינרי איכותי. האווירה החמה והמזמינה יצרו קהל קבוע והובילו לפתיחת סניף שני, קפה שקד אקספרס, ביפו. שקד קופי הוא מפורסם בעיקר על גלידותיו המצויינות עם טעמים ייחודיים, פיצות איטלקיות עדינות, פסטות שונות ותפריטים עשירים שמשתנים לפי העונה. הם מציעים גם פעילויות וחוויות לקוחות, כמו סיורי בוקי נאה, ומגישים קפה טעים במיוחד.

Read more.


Nonno Angelo / ננו אנג’לו

מרכז  העיר, פיצה, חלבי, רח’ בן יהודה 48

שני אחים שמכינים פיצה כפי שסבא שלהם עשה ברומא. סגנון הפיצה דומה מאוד לסגנון הנפוליטני, עם בצק יחסית דק, שליווה באיזון מעולה של גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות טריות במיוחד. נסו את הפיצה הטוסקנית – רוקולה טרייה עם חתיכות פרמזן מזוקק, או את הפיצה עם תפוחי אדמה ורוטב פסטו שאינה בתפריט – בוניסימו!

Read more.


Zota Pizza

צפון ת”א, פיצה, חלבי, רח’ דיזינגוף 177

זוטה פיצה היא מסעדת פיצה בסגנון איטלקי שפתחה את הסניף הראשון שלה בשנת 2010 ברחוב דיזינגוף בתל אביב. מתכון הפיצה הוא סוד שנשמר במשפחה מדור לדור מתוך מסורת ארוכת שנים ברומא. המסעדה מתאמצת לפשטות ולאיכות, עם תשומת לב רבה לפרטים במטרה להשיג את הטעם המושלם. זוטה משתמשת רק במרכיבים הטריים ביותר ואיכותיים המיובאים מאיטליה, והפיצה מוכנה בסגנון “אל טאגליו” המסורתי במטבח פתוח. הפיצאיו בוחר מרכיבים בגמישות יומיומית בהתאם למוצרים טריים בשוק. מומלץ מאוד!

Read more.


There are also loads of great vegan restaurants in Tel Aviv – check our guide to the Best Vegan Restaurants in Tel Aviv


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here


Looking for more ideas?