Last updated April 10th 2024

תל אביב היא ביתם של כמה מיצירות הסושי הטריות והייחודיות ביותר עם כמות לא מבוטלת של מסעדות כדי למצוא את הרול האהוב עליך. מכיוון שתל אביב פשוט עיר ללא הפסקה ומלאה בכל טוב, ביקשנו מחברי הקהילה המדהימים שלנו לשתף את המקומות הכי חמים ומטורפים כדי למצוא את הלאנצ’ים וארוחות הערב היוקרתיות והמיוחדות ביותר עבורכם. אם אתם אוהבי סושי אז חובה שתקראו את הרשימה הזו כדי לגלות מה הם אמרו לנו.


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST NEW PLACES IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


מסעדות הסושי היוקרתיות הטובות ביותר

TYO

מונטפיורי | מרכז תל אביב

TYO בר הטרקלין היפני הממוקם ברחוב מונטפיורי, נראה מבחוץ כעוד בית יפהפה בתל אביב. עם זאת   בפנים יש הרבה יותר מה להציע הבר מעוצב בקלאסה כמו מקום יפני אמיתי שלא לדבר על המנות שמדוייקות אחת אחת ולא יכולות להוציא אף חובב סושי אמיתי מאוכזב. אז וודאו שאתם עוצרים לארוחה, או שתיים (סביר להניח שתרצו לחזור לזה.)

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Selas / סלאס

תנחום 6 | יפו

בלב שוק הפשפשים של יפו, ​​השף אור גינסברג הגה תפריט בהשראת פיוז’ן אסיאתי, שבו יצירתיות ומקוריות פוגשות שילובי אוכל מסורתיים וטקסיים. איפה טוב יותר מישראל לשלב השראות אסייתיות עם השפעות ים תיכוניות, זה מה שמגלם המזרח התיכון! כוונתו של השף עם תפריט החתימה שלו היא לספק טריות מהשווקים הסמוכים ישירות לצלחות. זה גם לגבי החוויה כאן: אל תבואו אם אתם מרגישים מאותגרים מלבדוק מאכלים ושילובים חדשים הם הכל חלק מהמסע! וכמובן אל תפספסו את תפריט הקוקטיילים ואת מבחר היינות!

Read more.


Sun Young / סאן יאנג

ברנר 14 | מרכז תל אביב

בלב החם של תל אביב, במיקום המעוצב והמדהים של מלון INK, תוכלו למצוא את מסעדת “סאן יאנג”. באווירה תוססת אש, כל אורח מרגיש במיטבו, בין אם יושב על הבר, בטרקלין או בחדר הפרטי. סאן יאנג מציעה מטבח פיוז’ן אסייתי המשלב טכניקות בישול וחומרי גלם שונים מהמזרח הרחוק, עם נגיעה והשראה מהמטבח הים תיכוני. בסך הכל, בואו לטעום קלאסיקות אסייתיות עם טוויסט מודרני וסושי טעים, מוגש עם יין יוצא דופן מתפריט רחב המציע יינות מכל העולם!

Read more.


Chichukai / קיצוקאי 

עמיעד 10 | יפו תל אביב

בלב שוק הפשפשים של יפו נמצאת האחות הקטנה והמופרעת של מסעדת סלאס המצויינת
עם טוויסטים משוגעים באוכל ומרכיבים שהם תענוג לחובבי אוכל של המטבח היפני. בתפריט תמצאו את הפיקאסו רול עם סלמון, אבוקדו, קמפיו ועירית, עם טופינג מוסר פרא רוטב איולי מנגו יוזו הבנרו חריף ושמן עשבים פשוט יצירת אומנות! המסעדה בוטיקית ואינטימית ומציעה גם אירועים פרטיים עד 30 איש

Read More


Yauza

 איינשטיין 10 | צפון תל אביב

יאוזה המסעדה האסיאתית המקובלת החדשה בצפון תל אביב מקבוצת סרפינה עם העיצוב המטריף, שהספיקה בזמן הקצר שקיימת לצבור לה שם גדול של אחת הסושיות הטובות ביותר בתל אביב ! בתפריט הסושי המיוחד שלהם ישנו רול ספיישל הכולל ילוטייל, אבוקדו, עירית, טופ של טונה עם גלייז של סויה קוג’י ואיולי יוזו ובנוסף את הרול הכי טרנדי היום ללא אורז כלל עם 4 סוגי דגים נאים אספרגוס וקנפיו עטופים במלפפון ואצה פשוט תענוג צרוף לחיך. אז אם אתם אוהבי סושי אמיתיים זאת אחת המסעדות שאתם חייבים להגיע ולאכול כמובן בלי לפספס את הראשונות הטעימות.

Read more.


Terasu / טראסו

דוד רזיאל 10 | תל אביב יפו

אומאקי מודרני ביפו? כן בבקשה! המקום הזה הוא יצירת מופת מהעיצוב ועד הטעמים ומעבר לו. כל חובבי הסושי צריכים לצאת לטיול לטראסו לחוויית אוכל משובח שבטוח תהיה בלתי נשכחת. יש אפילו אומרים שזה קרוב להיות ביפן בלי צורך לעזוב את ישראל. מקום נהדר לימי הולדת, ימי נישואין או כל אירוע מיוחד. Read More.


Seatara / סיטארה

רוזנבלום הרצל 8 | סי אנד סאן תל אביב יפו

מחפשים אוכל איכותי וסושי ייחודי ? זה המקום בשבילכם! סיטארה המסעדה הוותיקה שעובדת כבר 20 שנה באותו מיקום קסום על הים בצפון תל אביב במתחם היוקרתי של הסי אנד סאן, שומרת על נינוח אלגנטי עם שפים מצויינים המכינים את מיטב המנות כמו הטטאקי טונה או סלמון לראשונה ורול סושי ספיישל עם כבד אווז, אבוקדו, מלפפון, טריאקי חם ושקדים קלויים. מקום מושלם לארוחת צהריים ליד הים או בילוי לילי בבר המסעדה שנפתח בשעות הערב ומהווה בר קוקטיילים טעימים בנוסף לאוכל המצויין.

Read more.


מסעדות עם תמורה טובה לכסף

Moon Sushi / סושי מון

בוגרשוב 58 | תל אביב

מחפשים שילובי סושי ייחודיים השוכנים באמצע מרכז תל אביב? נסו להתגלגל עם Moon Sushi, מסעדה טעימה בבוגרשוב עם אווירה מודרנית וטעם יוצא מן הכלל ועיצוב באווירת חול. אם אתם מחפשים הרבה אפשרויות סושי שונות, בין אם זה דגים או כולם צמחוניים, Moon Sushi מספק תפריט אקזוטי עם דפים מלאים ביצירות. המסעדה הזו לא עוצרת רק בשילוב המאקי הבסיסי – נסה להזמין כריך סושי, ניגרי, סושי ללא אורז, טמאקי או נודלס מיוחד כדי לשנות את ההזמנה הטיפוסית שלך. הקפד להזמין כמה מתאבנים נהדרים כמו סלט מלפפונים כדי להכין את בלוטות הטעם שלך לארוחה מצוינת!

Read more

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


FU Sushi / סושי פו

ירמיהו 32 | צפון תל אביב

ברוכים הבאים לסושי בר FU, בו כל מנה שם מוכנה לשלמות. המקום פועל עם האווירה האנרגטית של תל אביב באווירה הייחודית שלנו. בין אם אתם בדייט, בחוץ עם חברים או סתם יש לכם חשק לילי לסושי מעולה, FU הוא המקום האולטימטיבי להיות בו.

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Men Tenten / מנטנטן

נחלת בנימין 57 | מרכז תל אביב

ברוכים הבאים לראמן והסושי הטובים ביותר בתל אביב! Men TenTen מביאים חתיכת יפן לתל אביב, עם שפים יפנים ורוטב סויה ביתי שאין כמוהו. הם מכינים ראמן ביתי טעים בטירוף ובנוסף ראמן הטופו הטבעוני שלהם הוא הטרנד האהוב המקומי. המסעדה ממוקמת לאורך נחלת בנימין, בר ראמן מינימליסטי המספק אווירה צוננת מאוד לצד שירות מעולה. התורים יכולים להתארך, אז היו מוכנים להמתנה שווה.

Read more.  

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Wat Sang / וואט סאנג

הרכבת 12 | תל אביב יפו

וואט סאנג הוא כל הדיבור בימים אלה! במיקום נסתר של אזור לבונטין השוקקת חיים, שוכנת הפנינה הזו של המטבח היפני. זה הגיוני למה כל כך קשה לבצע הזמנה כאן… זה כל כך טוב אז שווה להזמין מקומות מראש . מנות אותנטיות עם דגים טריים, בתוספת מקומות ישיבה בפנים ובחוץ אבל אנחנו ממליצים לתפוס מקום בבר כדי לראות את השפים מכינים הכל מול העיניים שלכם זאת ממש יצירת אומנות. Read More


Kanki / קאנקי

בוגרשוב 23 | מרכז תל אביב | כשר

קאנקי הוא אחד ממקומות הסושי הכשרים הטובים בתל אביב, מקום שכולו אווירת רחוב צעירה ושמחה שהאוכל רק הופך אותו לטוב יותר. התפריט כולל הרבה מנות פיוז’ן יפניות שונות (לא רק סושי) ורולים מדהימים! זה בדרך כלל צפוף אבל מקום נהדר לבילוי לילי לארוחת ערב ומשקאות.

Read more.


Grand Café Turkiz/ גראנד קפה טורקיז

איינשטיין 40 | תל אביב יפו

תכירו את המסעדה בין הכי פופולאריות ואהובות בתל אביב! מהאלה שברגע שאוכלים בה אין מצב שלא חוזרים אליה כלקוחות קבועים. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע ומציעה תפריט עשיר של רולים מיוחדים עם תוספות משוגעות שהן חלום בפה לחובבי סושי ולצד זה מנות ראשונות הישר מהמטבח היפני עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש. אז אם בא לכם קצת להתפנק זה המקום המושלם עבורכם עם תוספת של איזה כוס יין או קוקטייל כייפי ליד

Read more.


Onami / אונאמי

הארבעה 18 | מרכז תל אביב

אונאמי – גל גדול ביפנית, נפתחה ביוני 1999 והיא אחת המסעדות היפניות הוותיקות בישראל. זה ללא ספק אחד הסושי בר הטובים בעיר, טרי מאוד, עשיר ומגוון, ואפילו כולל מרכיבים מיפן. המסעדה מציעה מטבח יפני קלאסי וסושי, אנו ממליצים להזמין משני התפריטים! תזמינו ותיהנו מתענוגות גולמיים עם מגוון רחב של קוקטיילים, משקאות יפניים או כוס יין מהתפריט המשוכלל. קרא עוד.

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Studio / הסטודיו

תל אביב G קניון פארק צמרת

בר סושי מדהים עם דגים טריים משתנים המציע מנות עם טוויסט חריף ורולים שפשוט חייבים לאכול ביניהם סשימי ניו סטייל המורכב מילוו טייל, ויניגרייט פלפלים יוזו, גרמולטת כוסברה וחלפניו עם טוסטוני נורי לצד הרול המיוחד עם שרימפס טמפורה, סלמון ואבוקדו במילה אחת וואוו!. הסטודיו הוא בר ביסטרו אסייתי מודרני בלב שכונת פארק צמרת, מקום מושלם לדייט או מפגש משפחת

Read more.


מסעדות הרחוב הכי טובות לסושי

Shishi / שישי

אבן גבירול 33 | מרכז תל אביב

שי-שי היא אחת המסעדות האסיאתיות המפורסמות ביותר בעיר. דמיינו לעצמכם רול גדול ובריא מאוד (ממש גדול!) שעשוי משכבה חיצונית של אורז, ומלא בכל טוב טרי לבחירה – דגים / עוף / בקר / טופו / ירקות עם רטבים טעימים. מסעדה מצוינת כשמרגישים חשק לאוכל טוב ומהיר ובנוסף המסעדה מציעה מגוון רחב של מנות ללא גלוטן .

Read more.


Kyoto Bae / קיוטו באי

מתחם שרונה | מרכז תל אביב

במתחם המקורה של שרונה המודרנית עם שלל מסעדות שרק מלהסתכל עליהן אתה נהיה רעב , קיימת קיוטו באי האחות הקטנה של קיוטו המסעדה היפנית המצויינת שמדורגת במקומות הראשונים בארץ במסעדות היפניות ומביאה את התפריט המדהים שלה בגרסה מהירה של בר יפני קטן עם כמה מהרולים הטובים שלהם, מנות ראשונות מצויינות ומוקפצים שלגמרי שווה לעצור עבורם ולהנות מארוחת צהריים באווירה התוססת של המקום עם איזה כוס יין ליד.

Read More


Yapani / יאפאני

רחוב מרכביה 3 | אוניגירי | לוינסקי שוק

Yapani היא פנינה נסתרת של לוינסקי שוק, והיא מושלמת שבא לחטוף משהו קליל. הם מכינים הכל לפי הזמנה והתפריט גדול: סלמון, טונה, עוף, אפשרויות טבעוניות ועוד! קרא עוד

Read More


Lai Fu / לאי פו

בוגרשוב 31 | מרכז תל אביב

לאי פו ישר משנחאי אליכם בתל אביב! המסעדה מתמחה בדים סאם טעימים שעשו את תהילתה כמו הבאו בקר עם אטריות וירקות שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. עם זאת, הטבחים יודעים גם להכין סושי ברמה גבוה ולהמציא יצירות מדהימות! המסעדה מציעה בשעות הצהריים עסקיות שוות ששווה לגמרי להזמין

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Sushi Bar Bazel / סושי בר בזל

מאפו 9 | מרכז תל אביב | כשר

סושי בר בזל מברך אתכם על מיקומו החדש ברחוב מאפו עם תפריט כשר חדש ומשופר. המסעדה מציעה תפריט אסייתי הכולל מגוון מנות דגים הכי טריים שיש, בשר, ירקות ותפריט סושי באיכות גבוהה. אזור האוכל והבר האלגנטי והמרווח של המסעדה מציע אוכל נהדר, קוקטיילים ארומטיים ויינות בוטיק ישראליים.

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Ze Sushi

רחוב אשתורי הפרחי 14 | בזל תל אביב

סושי מדהים עם דגים טריים ורשימה ארוכה של לחמניות מיוחדות, שילובי מילוי וכמה מנות ייחודיות, בסניף המקורי אווירה צפון תל אביבית נינוחה, מושלמת לדייט לילה. יש להם גם שירות משלוחים מעולה. קרא עוד

Read more

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Green Roll Sushi / סושי גרין רול

אחד העם 15 | מרכז תל אביב | טִבעוֹנִי

גלה סושי גרין רול! מסעדת הסושי הטבעונית הראשונה בישראל, נפתחה בשנת 2015. במיקום הצבעוני באחד העם, המסעדה מציעה מגוון תענוגות מהמטבח האסייתי ומדבריות טבעוניות נפלאות. כל המנות מאוד מגוונות ומיוחדות, מלאות בשילובים טעימים שונים. מגשי המסיבה מושלמים לחגיגה מלווה באוכל טעים! קרא עוד.

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Nini Hachi / ניני האצ’י

בן יהודה 228 | צפון תל אביב | כשר

מסעדת בשרים יפנית כשרה במרכז תל אביב ליד חוף הים. סושי, דגים, ראמן, טפניאקי ומנות נודלס אותנטיות יוצרים תפריט עשיר ומגוון. הם גם מספקים, ויש להם אפשרויות נהדרות לנשים בהריון.

Read more.

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3   


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here


Looking for more ideas?