GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST NEW PLACES IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


Chinese Bao Buns / צ׳ינס באו באנס

נווה שאנן 26

הבאו הכי טובים בעיר! המקום הזה צועק מסורתי ואותנטי. אל תתבלבלו מהחזית הצנועה של המקום ובואו לחות חוויה מדהימה של הבאו הכי טוב בתל אביב.

Read More


Long Sang / לונג סנג

אלנבי 44

המסעדה הסינית הוותיקה ביותר בעיר בעיצוב מרתק של צ׳יינה טאון מציעה מאכלים סינים מדהימים. הזוג צ’ו מנהלים אותה כבר שנים וידאגו שתהיה לכם ארוחה נעימה וטעימה במיוחד. המלצה שלנו- תזמינו הרבה מנות ותחלקו ביניכם כדי לחוות את כל החוויה!

Read More


Chinese Sea / הים הסיני

רחוב שנקר 3

מאז 1997, מסעדת הים הסיני ממשיכה לשמח את אורחיה עם חוויה קולינרית סינית ייחודית. התפריט כולל מטעמים מסורתיים אך גם מציע מנות מודרניות ועכשוויות, עם דגש על טעמים ותבלינים אותנטיים. המסעדה ידועה במיוחד בדגים ובפירות ים שלה, כדאי לנסות את “מאכל הים של היום”!

Read more

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן ביס! הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם עם הקוד המיוחד שלנו SECRET30.


Lai Fu / ליי פו

בוגרשוב 31

ליי פו הגיעה ישירות משנחאי לתל אביב! המסעדה מתמחה בדים סאם טעימים. הטבחים יודעים לאזן בין הבצקים והמילויים השונים של הדים סאמים, מה שיוצר את הביס המושלם. אנחנו גם ממש ממליצים לטעום את הסושי! החלל של המסעדה אינטימי ויוצר אווירה נעימה לארוחה באווירה רגועה.

Read More


Peeking Duck House / הבית הסיני- פקין דאק האוס

בוגרשוב 34

תיאור המסעדה הוא: אוכל סיני אמיתי, ואין לנו ברירה אלא להסכים! תהנו מבשר וירקות עם תבלינים מדויקים, וגלו או גלו מחדש את הטעמים הסיניים. במשך לא פחות מ 8 שנים, המקום הזה הפך לכתובת הסינית האהובה על ה״פודיז״ של תל אביב, אז כדאי שתנסו בעצמכם!

Read More


The Chinese Wall / החומה הסינית

מקוה ישראל 26 | כשר

עדיין צריך להציג את החומה הסינית? אחת מהמסעדות הסיניות המפורסמות ביותר בתל אביב וגם אחת המעטות שכשרות. התפריט מציע כל מה שאפשר לחלום עליו כשחושבים על אוכל סיני. המחירים נגישים וכל מנה טעימה, מהראשונות ועד לקינוחי הפירות המטוגנים. זו בהחלט הדרך הכי קרובה להגיע לסין תוך שמירה על כשרות!

Read More

המסעדה הזו זמינה למשלוחים בתן ביס! הורידו את האפליקציה עכשיו וקבלו 30 ש”ח הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם עם הקוד המיוחד שלנו SECRET30.


Hong Kong Dim Sum / הונג קונג דים סאם

בן יהודה 9

הונג קונג דים סאם חד משמעית בחרו את השם הזה מסיבה טובה! תאחזו בדים סאם עם הצ׳ופסטיקס שלכם ועצמו עיניים: מזל טוב, הגעתם להונג קונג! כל מנה טעימה ומלאה בטעמים והמחיר נגיש ביותר. לצד הדים סאמים שלכם תטעמו וונטונים ומרקי וונטון מדהימים כדי להשלים את המסע האסייתי שלכם.

Read More


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here!


GET DAILY UPDATES ON ALL THE BEST EVENTS IN TEL AVIV ON INSTAGRAM 📸, TIKTOK 🎥, AND WHATSAPP 💬!


Looking for more ideas?