Last updated March 10th 2024

לתל אביב יש את חלק מהחופים היפים ביותר בעולם. מצפון ועד דרום… הנה מדריך לכל הכיף שיש לטיילת תל אביב להציע לכם


חוף מציצים

Bayz / בייז

חבקוק הנביא 1

בייז הוא הצפוני ביותר מבין כל מסעדות החוף, עם מיקום נוסף בחוף הילטון. האורות המנצנצים והמושבים על החול גורמים לזה להיות מאוד קשה שלא להתאהב במקום הזה. בייז ידוע במנות הדגים הים-תיכוניים הטריים שלה שמשלימות את החוויה ללא פחות ממושלמת.

Read More


חוף הילטון

Bayz / בייז

חוף הילטון

בייז הילטון ממוקם באחד מהמקומות הפופולריים ביותר מכל אורך הטיילת. הם יצרו איזור ישיבה חיצוני עם וויב מדויק וגג אייקוני. ברור מאוד למה המקום תמיד מפוצץ, עם מטבח מוביל של אוכל אסייתי ותפריט משקאות נדיר.

Read More


Stolero / סטולרו

בריכת גורדון, פרי אליעזר 14

הבר-מסעדה המפורסם עם גגון הסטולרו אהוב על ידי מקומיים ותיירים כאחד. הנוף המיוחד שמשקיף למרינה שונה מכל השאר והופך את האווירה למיוחדת במינה. תנסו לקפוץ בלילה שיש די ג’יי, זה מקום מושלם למסיבה!

Read More


Por Do Sol TLV / פור דו סול תל אביב

רחוב הירקון 169

לאונג׳ השקיעה האולטימטיבי פור דו סול מביא את כל ה״גוד וייבס״ לשולחן. העיצוב הדמוי טיקי יוצר את חוויית החוף האידיאלית, תוך כדי לגימה של קוקטייל טעים כמובן. המקום המועדף עלינו לכל סוג של חגיגה!

Read More


חוף גורדון

Lala Land / לה לה לנד

רחוב רציף הרברט סמואל 131

לה לה לנד ממוקם באזור חוף גורדון של הטיילת. עם מושבים בחול שמאפשרים פשוט לשבת ולהירגע. הצוות ב-לה לה לנד אף פעם לא מאכזב עם מטבח קלאסי של אוכל תל אביבי – תמיד איכותי ומדויק.

Read More


חוף פרישמן 

Calypso / קליפסו

שלמה להט 17 תל אביב

עם הרגליים בחול, תוכלו ליהנות מהנופים, הריחות והטעמים שקליפסו מציעה על חוף פרישמן. השף עומר מילר מגיש מנות מלאות השראה שמשתלבות מושלם עם הדרינקים, הים והוייב הקסום שבאוויר.

Read More


Greco / גרקו

שלמה להט 17 תל אביב

גרקו ידועה בלחלוק את טעמי שכנתנו הים תיכונית יוון מבלי לעזוב את ישראל שלנו! הישיבה היא על הטיילת, לא ממש על החול עצמו, ככה שתוכלו ליהנות מכל העולמות. האוכל היווני המעולה והאווירה הכיפית והמרימה שיש לגרקו להציע יוצרת שילוב מנצח!

Read More


חוף בוגרשוב

La Mer / לה מר

רציף הרברט סמואל 91

לה מר מושלמת בכל שעות היום! בין אם זה קפה של בוקר תוך צפייה בגלים המתנפצים, באמצע היום להתרעננות עם אבטיח קר של אחרי שיזוף, או בלילה לאווירת התאורה האדומה האייקונית שלהם תוך כדי לגימה של כוס יין – הם יספקו לך את המוצר.

Read More


חוף אביב

Beach Club TLV / ביץ׳ קלאב תל אביב

הרברט סמואל 5

כשאנחנו רוצים להרגיש כאילו אנחנו בחופשה, אנחנו הולכים לביץ׳ קלאב תל אביב. יש שם תמיד מסיבה עם מוזיקה טובה ואנשים עוד יותר טובים. העיצוב האסתטי יתן לכם וייב של חופש, והמנות המהממות ישלימו לכם את הבילוי לכזה שאין לו מתחרים!

Read More


CHARLES CLORE BEACH / חוף צ’ארלס קלור

Alma / עלמה

רחוב קאופמן 7

אם אתם מחפשים אווירת חוף נוחה אך איכותית, עלמה היא התשובה! ממוקמת בקצה הדרומי של פארק צ’ארלס קלור, בעלמה תמיד מתנגנת המוזיקה הכי טובה שיוצרת את האווירה הכיפית שהיא ידועה בה. ביום קיץ חם, אין כמו קוקטייל קפוא!

Read More


Manta Ray / מאנטה ריי

רחוב נחום גולדמן 4

מסעדת חוף עם נוף לים ומנות דגים בהשראת המטבח המזרח תיכוני. מאנטה ריי נשארת בראש רשימת המועדפים שלנו מ2 סיבות: הנוף המטורף והאוכל המושלם. ממליצים לקחת כמה מנות קטנות לאמצע השולחן עם החבר׳ה – שווה לטעום מהכל!

Read More


Parakalo / פאראקאלו

רחוב נחום גולדמן 6

פאראקאלו יקח אתכם ישירות ליוון עם העיצוב היפהפה והתפריט המגרה. הנוף משקיף על הטיילת ועל הים המרגיע. ומן הסתם, זו נקודת תצפית מושלמת לשקיעה עם אוזו ביד.

Read More


יפו

Silvia Cafe / סילביה קפה

רחוב רציף העלייה השנייה 1

לא בהכרח מסעדת חוף, אבל קפה סילביה ראוי לציון במדריך שלנו! המקום המושלם למשקה הבוקר שלכם, בין אם זה תה, קפה או מאצ’ה – אנחנו לא שופטים! לצד מאפה מושלם, תוכלו לשבת על כיסאות בר הפונים אל הטיילת כולה ונוף העיר. זריחות ושקיעות הן פשוט קסומות כאן.

Read More


Get daily updates on all the best new places in Tel Aviv on Instagram 📸, TikTok 🎥, and WhatsApp 💬!


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here


Looking for more ideas?