Last updated May 5th 2024

בתל אביב תמיד יש זמן לארוחת בוקר טובה! בכל יום בשבוע, ארוחות הבוקר הפכו להיות הארוחות החשובות והמדוברות ביותר בלו”ז התל אביבי. בין אם זו הזדמנות לפגוש חברים או לעבוד מרחוק במקום עם קצת יותר אווירה – ארוחות הבוקר בתל אביב הן דבר שאסור לפספס.

ישנן כל-כך הרבה אפשרויות נהדרות שניתן לבחור מתוכן והשפע הזה בהחלט יכול לבלבל… אז דאגנו לכם וריכזנו עבורכם את כל ההמלצות על ארוחות הבוקר והבראנצ’ים הכי טובים שיש לעיר להציע!


💬 קבלו עדכונים יום יומיים על כל האירועים הכי שווים בתל אביב באינסטגרם 📸, בטיקטוק🎥, ובוואצאפ


Cafe Xoho / קפה זוהו

בן יהודה 73

קפה זוהו הוא אחת הנקודות המועדפות בעיר בקרב הקהל הבינלאומי ולא סתם. זולי אורמוט דרבין, הוונדר-וומן שיזמה והקימה את בית הקפה הזה, נולדה בכלל בהונג קונג להורים קנדיים, ולפני שהגיעה לישראל הספיקה גם לגור באוסטרליה… גם הצוות לרוב מדבר רק אנגלית והאווירה במקום היא השילוב המושלם בין ישראליות לניחוח של חו”ל.
העיצוב הנעים והנוח, האוכל המנחם, הטעים והבריא שנעשה בעבודת יד (עם מגוון אופציות צמחוניות וטבעוניות), הקפה החזק, וגם תחושת הקהילה והמשפחתיות שנוצרה בין העובדים ובין הלקוחות הקבועים… כל אלו הופכים את קפה זוהו למקום שכדאי לעצור בו.
אל תפספסו את ארוחות הבוקר שמוגשות לאורך כל היום, וכמובן כמובן – את העוגיות המפורסמות שלהם! Read More


יוקרתי

Claro / קלארו

הארבעה 23

בבניין טמפלרי ישן במתחם שרונה, השף האגדי רן שמואלי ממשיך להוכיח שמסעדתו הראשונה “קלארו” היא מקדש אמיתי למטבח הים-תיכוני. המטבח השקט והחלוצי מציע חוויה קולינרית מרגשת, עם דגש על גישת “farm to table” בכל מנה. כל המנות מורכבות מחומרי הגלם הטריים ביותר, ומתעדכנות מיום ליום בהתאם לסחורה. המטבח שם דגש מיוחד על שימוש בחומרי גלם עונתיים ממיטב התוצרת המקומית, מתוך רצון לתמוך בעשייה ישראלית ואחריות סביבתית. כדי לחוות את החוויה במלואה, מומלץ לשבת על השרפרפים מול המטבח הפתוח במרכז המסעדה.
שימו לב! המסעדה פתוחה לאורך כל השבוע, אבל הבראנץ’ המפנק זמין בסופי שבוע בלבד 🙂

Read More


Alena at the Norman Hotel / אלנה (נורמן)

נחמני 23

מסעדת אלנה ממוקמת במלון הבוטיק היוקרתי “נורמן” ומספקת חוויה קולינרית בלתי נשכחת. המטבח משלב השראות אירופאיות עם ניחוחות ים-תיכוניים גליליים, ושם דגש על חומרי גלם מקומיים ואיכותיים. הבראנץ’ במסעדה הוא חגיגה של שפע, וכולל מזנון עשיר של לחמים, מאפים, ממרחים, מוזלי ומעדנים נוספים, קפה ללא הגבלה, תה ומיצים טריים, כשלצידם ניתן לבחור מנה מתוך מגוון המנות החמות בתפריט. אם מתחשק לכם להעצים את החוויה, מומלץ לשבת במרפסת החיצונית, שמרגישה כאילו יצאה ממגזין… אבל ניתן גם לשבת בחלל המרכזי התוסס או בחדר האוכל הפרטי והאינטימי ולזכות בחוויה אחרת לגמרי. בקיצור – האווירה מושלמת, השירות מצוין, ההשקעה מורגשת בכל פרט ופרט והמחיר בהחלט משתלם!

Read More


Manta Ray / מאנטה ריי

נחום גולדמן 4

מאנטה ריי היא מסעדת חוף אמיתית, הממוקמת ממש במרחק צעדים ספורים מהגלים המתנפצים של חוף צ’ארלס קלור. המטבח, בהובלתו של השף המוערך רונן סקינזיס, מציע תפריט מזרח תיכוני ייחודי ויצירתי, עשיר במנות מסורתיות לצד מנות מודרניות של פירות ים ודגים מקומיים ומיובאים. בתפריט הבוקר תוכלו למצוא הכל חוץ מארוחת בוקר בנאלית – המנות יצירתיות, עשירות ומפתיעות ומלוות במאזטים ובקוקטיילים שישדרגו את החוויה! האווירה במקום נינוחה ונעימה והנוף היפהפה לים הופך אותה למקום המושלם לארוחת ערב רומנטית או בראנץ’ כיפי ורגוע.

Read More


Mashya / משיה

מנדלי מוכר ספרים 5

משיה, נקראת על שם התבלין המקומי, ומשקפת את מהות המטבח הישראלי בצורה מושלמת – צנוע עם טוויסט מורכב. המטבח שם במרכז הבמה את השימוש בחומרי גלם טריים, ואת התשוקה והרצון להתנסות במגוון טכניקות ומרכיבים בכדי ליצור חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת.
בארוחת הבוקר תוכלו לבחור מנה מהתפריט ולהנות בנוסף מבופה עשיר ומגוון, שתייה חמה ומיץ סחוט טרי. ואם תרצו להתפנק עוד קצת, התפריט כולל גם מספר קוקטיילים ויינות קלילים שיישדרגו לכם את הארוחה!

Read More


המומלצות – מצפון לדרום

צפון

Bucke Cafe / קפה בוקה

אחד העם 91

קפה בוקה נותן לכם את התחושה והחוויה של מסעדה שכונתית אמיתית – המלצרים חברותיים ומקסימים, קהל הלקוחות כמעט כולו מקומי והתפריט פשוט אבל עם טעם מנצח. ההגדרה הטובה ביותר לאוכל של קפה בוקה היא ‘ארוחת בוקר ישראלית’ – ביצים, ירקות, מיץ סחוט, מאפים ולחמים טריים – הכל מוגש על מגש נירוסטה באופן שייחודי למקום. מלבד ארוחות הבוקר, יש להם גם את אחת השקשוקות הכי טובות בתל אביב, וגם כריכים, סלטים ומנות עיקריות נוספות.

Read More


Reviva and Celia / רביבה וסיליה

צמרת G – ניסים אלוני 10

בעיצוב אירופאי אסתטי ונעים, בלב שכונה ירוקה ונעימה, נמצאת “רביבה וסיליה”. האווירה טובה, השירות מצוין והאוכל… יגרום לכם להרגיש שקפצתם לרגע לפריז. אם הגעתם בבוקר, תוכלו לבחור בין ארוחת הבוקר העשירה שכוללת ביצים לבחירה, לחמים תוצרת בית, גבינות, סלטים, וגם ריבה וממרח קרמל מלוח לסיום מתוק, או לחילופין – לבחור באחת מתוך מגוון המנות המיוחדות שמוצעות בתפריט ושלא נתקלנו בהן בשום מקום אחר! ברביבה אפילו מקושקשת או טוסט אבוקדו פשוט, מקבלים טוויסטים מיוחדים שמשדרגים אותם והופכים את הביקור לאחר ושווה יותר.

Read More


Origem / אוריג’ם

דיזינגוף 203

אוריג’ם הוקם על-ידי זוג ברזילאים שהגיעו לביקור בישראל בעקבות הבת שלהם, והחליטו להישאר ולפתוח בתל אביב מקום שיעביר קצת מהתרבות הברזילאית… אוריג’ם בולט בעיקר בייחודיות הקפה שלו – עשיר, נועז וטעים! את הפולים מייבאים מברזיל, קוסטה ריקה, קולומביה, אתיופיה וקניה וקולים אותם במקום, ואם תרצו, תוכלו לקנות פולי קפה במקום ולקחת הביתה. המקום מציע גם פינוקים מברזיל כגון בריגדיירו (כדורי שוקולד ברזילאיים, טעימים מאוד ושונים ממה שאנחנו מכירים כאן בארץ) או פאו דו קז’ו (לחמניות קטנות עמוסות גבינה). בקיצור – שווה קפיצה!

Read More


דיזנגוף

Cafe Cucu / קפה קוקו

דיזנגוף 83

לשבת בכיכר דיזנגוף בתל אביב, ולהרגיש בפריז? קניתם אותנו! קפה קוקו נמצא בכניסה למלון הבוטיק “קוקו” אבל פתוח לקהל הרחב ולא רק לאורחי המלון. התפריט משתנה לאורך שעות היום וכמעט תמיד המקום יהיה מלא, אז מומלץ להזמין שולחן מראש.
אם הגעתם בשעות הבוקר, תוכלו להנות מארוחת בוקר קלאסית – הכוללת ביצים לבחירתכם, סלט, לחם ומטבלים, להתפנק עם קרואסון במילוי גבינת בושה \ קורנביף, או לבחור באחד מהסלטים העשירים והיצירתיים של קוקו. לא משנה במה תבחרו, ההנאה מובטחת!

Read More


Cafe 38 / 38 קפה

שלמה המלך 38

קפה 38, נפתח לא מזמן, גם הוא מקבוצת קפה קוקו, לה-שוק וא לה בר, ומוסיף עוד אווירה לשכונה. בשעות הבוקר תוכלו להנות מארוחת בוקר קלאסית, או לנסות את אחת המנות המיוחדות יותר, כמו למשל – אומלט פטריות או קרוק מאדאם. מלבד אלו, תוכלו למצוא בתפריט גם סלטים וכריכים שונים ואפילו יוגורט עם פירות וגרנולה תוצרת בית.
שימו לב שארוחת הבוקר מוגשת עד 12:45, אך אחה”צ ובערב תוכלו להנות ממנות מעולות אחרות וכמובן גם מהאפי האוור שווה.

Read More


NOLA American Bakery / נולה בייקרי אמריקאי

דיזנגוף 197

לשבת בנולה מרגיש ממש כמו לשבת בדיינר אמריקאי אותנטי! עם תפריט עשיר בארוחות בוקר קלאסיות בסגנון אמריקאי וטוויסט מודרני, מדובר במקום המושלם לפתוח בו את היום. את המקום הקימה טליה רסנר, שהגיעה לישראל מניו אורלינס, לואיזיאנה (ומשם גם שם המקום – NOLA), ובין שפע המאפיות בארץ שמתמקדות בסגנון האירופאי לא מצאה מאפייה שמזכירה לה את הבית ולכן פתחה אחת בעצמה. בנולה תוכלו להנות ממגוון קלאסיקות אמריקאיות כמו בייגלים טריים במילויים מגוונים, פנקייקים מושחתים, ביסקיט ועוד ועוד

Read More

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3


Anastasia / אנסטסיה

פרישמן 54

אנסטסיה מסמנת את הדור החדש של מסעדות טבעוניות בתל אביב וברחבי העולם, שבה התווית “טבעונית” אינה נקודת המכירה העיקרית והאוכל פשוט מדבר בעד עצמו. המטרה של אנסטסיה היא להנגיש את הטבעונות לכולם ולהפריך את הטענות והסטיגמות שאוכל טבעוני יקר יותר או מפנק פחות, והם עושים זאת בהצלחה רבה!
ארוחות הבוקר מגוונות ובמחירים ידידותיים מאוד, ובין המנות תוכלו למצוא כריכים מפנקים, מאפים, סלטים עשירים, שקשוקה, סמודי בול ועוד. תפריט המשקאות הוא אולי הכי מיוחד שנתקלנו בו בתל אביב וכולל מעל 10 סוגי שייקים, משקאות חמים שהם הרבה מעבר לקפה (שתיתם פעם חלב כחול?), חליטות, משקאות אורגניים ומיצים סחוטים.
ניתן להזמין מאנסטסיה גם מגשי אירוח לאירועים או לקנות מוצרים טבעוניים הביתה בחנות שנמצאת במקום.

Read More

הורידו את האפליקציה ותקבלו 30 ש”ח הנחה על 3 ההזמנות הראשונות שלכם עם הקוד
SECRET30X3


Kirsh Cafe / קפה קירש

דיזנגוף 189

קפה קירש נפתח רק לפני כמה שנים וכבר הרוויח לעצמו מקום של כבוד במרכז דיזנגוף. האווירה מזכירה קצת את בתי הקפה בניו יורק, הקינוחים בוויטרינה מרשימים ביופיים ובעיקר כל-כך טעימים, ארוחות הבוקר עשירות והמנות כולן גדולות ומפנקות, כמו שאנחנו הישראלים אוהבים. תוכלו לשבת בתוך בית הקפה ולהנות מאווירה שקטה ורגועה או לשבת במרפסת החיצונית שממש על רחוב דיזנגוף ולהרגיש את המולת הרחוב.
המלצת המערכת – המאפים הטריים שנאפים כל יום במקום פשוט מצוינים! אהבנו במיוחד את המאפה המלוח עם גבינת עזים וריבת בצל ואת הקרואסון שקדים.

Read More


Dizengoff Cafe / קפה דיזנגוף

דיזנגוף 190

קפה דיזנגוף הוא המקום המושלם כשרוצים להרגיש במרכז של המרכז של רחוב דיזנגוף, ועדיין לקחת הפסקה קלה לאוכל מפנק ואווירה טובה וביתית.
תפריט הבוקר כולל ארוחות בוקר קלאסיות אישיות או זוגיות שמתאימות לחלוקה, כריכי ביס וארוחת בוקר בקטנה אם תרצו משהו קליל יותר, וגם מוזלי, פרנץ’ טוסט ומבחר טוסטים שווים וטעימים במיוחד.
קפה דיזנגוף הוא לגמרי הבית של התל אביביים, עם מיקום מנצח ואווירה מעולה!

Read More


Norder / נורדר

דיזנגוף 245

נורדר נמצא על פינת הרחובות דיזנגוף ונורדאו, ולמרות שהרוב יכירו אותו בגרסת הערב שלו, תופתעו לגלות שתפריט הבראנץ’ שלו עשיר וייחודי, עם מנות שלא תמצאו בכל מקום.
מברוקסטה עם גבינת ברי, ברזאולה וריבת תותים, לבורקס מפנק עם בורל קונפי ושמנת תרד, ועד לחמניית חלב עם רוסטביף ואיולי דאשי – אף מנה כאן היא לא קונבציונלית או קלאסית ואנחנו עפים על זה!
אז אם בא לכם לגוון קצת ולחוות בראנץ’ עם טעמים שונים ומיוחדים, נורדר הוא בדיוק המקום בשבילכם.

Read More


Chez Vivie / שה ויוי

דיזנגוף 166

שה ויוי נפתחה יחסית לא מזמן, אבל כמעט תמיד תוכלו לראות את כל השולחנות בחוץ מלאים עד אפס מקום. בפינת הרחובות דיזנגוף-בן גוריון נפתח מקום שכבר ממבט על סידור השולחנות בחוץ, תוכלו להתבלבל ולחשוב שהגעתם לפריז. אין ספוט טוב מזה להשקיף על הרחוב הסואן ואם כלולה גם ארוחת בוקר, אנחנו לגמרי בעניין!
הבראנץ’ זמין רק בסופ”שים והתפריט כולל מקושקשת עם תוספות רגילות (כמו בצל ופטריות) או מיוחדות יותר (כמו גבינת ברי או סרטנים), בורקסים במילויים מעניינים של תפוח אדמה אלפרדו פטריות או תרד, יוגורט עזים ואריסה, וגם סלטים מרעננים, כריכים ושקשוקה. מלבד המנות, ניתן להזמין לשולחן גם פתיחים לחלוקה לפי מספר האנשים ואפילו לעשות ריפיל בתוספת של 10 שקלים בלבד.

Read More


לב העיר

Benedict / בנדיקט

מתחם שרונה | רוטשילד 29 | בן יהודה 171

גם אם השעה היא 21:00 בערב, המארחת בבנדיקט תקבל אתכם בברכת “בוקר טוב!”. בנדיקט הוא ללא ספק גן עדן לחובבי ארוחות הבוקר, מכיוון שכאן היא מוגשת בכל שעה ביום – כן, גם באמצע הלילה.
הקונספט של התפריט הוא ארוחות בוקר לפי מדינות, כך שתוכלו למצוא פריטטה ספרדית, קרוק מאדאם צרפתי ובייגלס אמריקאי לצד ארוחת בוקר ישראלית קלאסית. המנות עשירות וגדולות, כוללות תוספות צד משתנות לפי הארוחה כמו שתייה חמה \ קרה, סלט קטן או סלסלת לחמים.
ואם עדיין נשאר לכם מקום לקינוח, אל תפספסו את הפנקייקים המושחתים והמעולים של בנדיקט! טיפ קטן, ההכנה שלהם לוקחת זמן (בין 20-30 דקות), אז מומלץ להזמין אותם במהלך הארוחה כדי להימנע מהמתנה ארוכה.

Read More


Dallal Bakery / דלאל

כל ישראל חברים 7

דלאל היא פנינה נסתרת בשכונת נווה צדק ואין ספק שהאווירה המיוחדת של השכונה מוסיפה לקסם של המקום. היא ידועה במאפים הטעימים שלה, העוגות והלחמים, כולם עשויים מחומרי גלם טריים ומקומיים.
בין המאפים שלהם תוכלו למצוא שילוב של טעמים ישראליים מסורתיים – כמו חלבה, תמרים ופיסטוקים, יחד עם מגוון קלאסיקות אירופאיות כמו קרואסונים ועוגות גבינה.
דלאל היא מקום נהדר לארוחת בוקר מהירה או קפה ומאפה מפנקים אחה”צ, ולמרות שנווה צדק היא הפינה האהובה עלינו, ניתן למצוא גם שלוחות של דלאל בנקודות נוספות ברחבי העיר.

Read More


HaAchim


Eats Cafeteria / איטס

שינקין 20 | אדם הכהן 1

איטס הוא עסק משפחתי נשי שהוקם על-ידי מיכל ואדווה אפשטיין חמו. האוכל נעשה בהשקעה רבה ובמחשבה על הלקוחות, הכל מחומרי גלם טריים ואיכותיים – וזה מורגש בכל ביס וביס.
מבט אחד על הויטרינה הצבעונית ייתן לכם את התחושה שהגעתם למקום הנכון – הסנדוויצ’ים מלאים כל טוב, הסלטים מרעננים ואם אתם כמונו וקצת קשה לכם לבחור מה לקחת – תוכלו להזמין לאנצ’בוקס עם קצת מכל סלט. בסופ”שים יש ספיישלים מיוחדים כמו טוסט מקושקשת בלחמניית חלה, כריך BLT אמריקאי קלאסי ועוד ועוד.
בגזרת המתוקים תוכלו להתפנק עם מאפה טרי, סקונס ואפילו יש הטוענים שעוגת הגזר של האיטס היא הכי טובה בעולם. אנחנו לא מתווכחים.

Read More


Cafe Tachtit / קפה תחתית

לינקולן 9

קפה תחתית בתל אביב הוא גן עדן לבראנץ’! תפריט ארוחות הבוקר והבראנץ’ מתהדר במגוון אפשרויות מעוררות תיאבון, כולל ארוחת בוקר ישראלית עשירה, טוסט סלט ביצים מפנק, קרוק מאדאם, וגם ארוחת בוקר בסגנון אנגלי עם נקניקיות ותפוחי אדמה מטוגנים – למי שרוצה להרגיש קצת בחו”ל. ישנה גם אופציה לארוחת בוקר טבעונית מפנקת, הכוללת פריטטה מטופו ופטריות, סלט, לחמים, ממרחים ושתייה חמה וקרה.
הקפה חזק וטעים והאווירה במקום נעימה ומשפחתית, מה שהופך אותו לאופציה מעולה לבראנץ’ נינוח עם חברים. אז בין אם אתם במצב רוח לארוחת בוקר קלאסית או למשהו קצת יותר הרפתקני, קפה תחתית הוא המקום המושלם להעביר בו את הבוקר בכיף.

Read More


שוק הכרמל וכרם התימנים

Yom Tov Cafe / קפה יום טוב

יום טוב 30

קפה יום טוב הוא ה-מקום ללכת אליו כשצריך קצת הפסקה אחרי סיבוב בשוק הכרמל. האווירה תוססת, כמו השוק שנמצא ממש מעבר לפינה, אבל עדיין קצת יותר רגועה ונינוחה. תמיד כיף לשבת לכוס קפה, כריך או מאפה, אבל גם ארוחות הבוקר המלאות נהדרות ומעניינות. אנחנו ממליצים לנסות את ה”בוקר עין” שמגיע עם בטטה, פטריות יער ומנגולד או את הלביבת ירקות ההודית שגם היא מצוינת. אם בא לכם משהו קליל ומרענן יותר, מומלץ להזמין את קערת האסאי שמגיעה בגרסה שמזכירה קצת יותר גלידה, עם גרנולה ופירות העונה.
השירות מצוין, האווירה מגניבה ובגדול – אי אפשר לטעות כשמגיעים לקפה יום טוב 🙂

Read More


Nordinyo / נורדיניו

נחלת בנימין 27

קצת אחרי דוכני האומנים של נחלת בנימין, צמוד למסעדת האם “קפה נורדוי”, נמצא בית הקפה נורדיניו, שגם הוא חלק מקבוצת “we like you too” הפופולרית והאהודה. עם מעט מאוד מקומות ישיבה, אבל עם עוגות ומאפים ששמם הולך לפניהם, נורדיניו הוא ללא ספק אחד המקומות האהובים בעיר.
תוכלו להנות מקפה איכותי וטעים, כריכים מושחתים בתוך קרואסון חמאה מפנק וגם כאלו קצת יותר מעודנים, קינוחי ביס, מאפים ועוגות. המלצה שלנו – אל תפספסו את המאריטוצי, הלוא היא לחמניית בריוש רכה מאיטליה, מלאה בקצפת עשירה. תענוג.

Read More


Rumiyah / רומיה

הכרמל 15

אם לא הייתם יודעים שמאחורי דוכן האלכוהול הקטן בתחילת שוק הכרמל מסתתרת חצר יין רחבה וקסומה, כנראה שבחיים לא הייתם מנחשים. וזה גם חלק מהקסם של המקום, הפוגה מהרעש והבלאגן של השוק, מקום שמרגיש שהוא קצת סודי אפילו…
ארוחות הבוקר של הרומיה גם הן לא הכי שגרתיות, בדיוק כמו המקום המיוחד הזה – שילוב של לחוח מכרם התימנים, מאפים מאורבן בייקרי, ומנת פיתה פנדה בגרסה “מפורקת” עם חציל, ביצה רכה, צ’אטני סלק וסלט. יש גם אפשרות לארוחת בוקר קלאסית יותר, שנקראת “המגש של נדב”, אבל גם היא כוללת גבינות מעניינות וממרחים מיוחדים.
האווירה במקום נעימה והשירות מצוין, ובקיצור – אנחנו ממליצים!

Read More


Sonder Cafe / קפה סונדר

ישכון 40

בלב שוק הכרמל הרועש והתוסס, תוכלו למצוא את קפה סונדר – בית קפה קטן שהוא שילוב נהדר בין קפה מצוין שמגיע מדרום אמריקה ואסיה לבין ארוחות בוקר קלילות, קישים, עוגיות ביתיות וכריכים. אם תגיעו לכאן בשבת, תוכלו להנות גם מג’חנון ביתי!
המחירים ידידותיים, האווירה חיה ומגניבה, והישיבה ממש בין דוכני השוק נותנת למקום טוויסט בועט שלא תמצאו בשום מקום אחר. אל תפספסו.

Read More


Orby


💬 קבלו עדכונים יום יומיים על כל האירועים הכי שווים בתל אביב באינסטגרם 📸, בטיקטוק🎥, ובוואצאפ


Want to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox? Sign up to our weekly Events Newsletters here


Looking for more ideas?