Mon 28 June 2021 | 7:00 pm - 11:59 pm
Collabo - Ben Zvi 47, Tel Aviv-Yafo, 70-100 NIS

Feel free to join us for an exciting and thrilling evening of Ted-style lectures.

Four short and concise lectures with four lecturers in the field of intimacy and personal development and this time we focus on the subject of pleasure in all its shades.

This is a special evening designed for those couples and singles who want to enrich and deepen their knowledge on topics that we all deal with but do not always talk about.

Our goal is to expose the world of healthy intimacy to anyone who is curious and wants to explore and discover more about the secrets and secrets of love.

For centuries of intimacy and love stories in general have been kept secrets in the rooms, we invite the same pure and powerful life energy and make it accessible to you in an evening full of bubbling knowledge with excellent, experienced and leading lecturers – each in his field who will share with you the wisdom of heart, emotion and body. The next stage of love..and here are the lectures:

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Event schedule:

19: 30- Gates opening and mingling + calm music
20:30 – Lecture 1: Lets talk about sex, baby
21:00 – Lecture 2: What happens when we are together
21:30 – 20 minute break.
21:50 – Lecture 3: Get out of the loop
22:20 – Lecture 4: Emotional thinking and inner intimacy.
22:50 – Gentle music and mingling
23:30 – End.

Tickets on sale in advance – 70 NIS
Tickets for late-comers – 90 NIS
Instead – if there are tickets left – 100 NIS
The number of places is very limited, so far our event has been sold out,

* There will be an alcohol bar and snacks *
————————————
-About the revolution –
An intimate and transformative tribal gathering created to spread knowledge and deep content to close circles of friends by creating safe, open, magical and liberated spaces. Our last festival was a magical journey and we are preparing for our next event to be held in August.

Loving and excited,
Loveolution
A magical collaboration of Ginger Waves and Myco.

Check Out The Event Page On Facebook

מוזמנות להצטרף אלינו לערב הרצאות מרגש ומרטיט בסגנון של ״טד״.
ארבע הרצאות קצרות וקולעות עם ארבעה מרצים בתחום האינטימיות וההתפחות האישית והפעם אנחנו מתמקדים בנושא של עונג על כל גווניו.
זהו ערב מיוחד המיועד לאותם הזוגות והיחידים אשר רוצים להעשיר ולהעמיק את הידע בנושאים שכולנו מתעסקים בהם אך לא תמיד מדברים עליהם.
מטרתנו היא לחשוף את עולם האינטימיות הבריאה לכל מי שסקרן ומבקש לחקור ולגלות עוד את רזי וסודות האהבה.
במשך מאות שנים אינטימיות ומעשיות האהבה ככלל היו סודות שמורים בחדרי החדרים, אנחנו מזמינים את אותה אנרגיית חיים טהורה ועוצמתית ומנגישים אותה לכם בערב שכולו ידע מבעבע עם מרצים מעולים, מנוסים ומובילים – כל אחד בתחומו אשר יגיעו לשתף אתכם בחוכמת הלב, הרגש והגוף.לאבולושיין – השלב הבא של האהבה..ולהלן ההרצאות :

🌺 הרצאה 1:
Lets talk about sex, baby! – Yael Elad
איך מדברים על מיניות? על מה שווה להסתנכרן לפני שנכנסים למיטה? ואיך אפשר לעשות את זה בצורה שתעשה חשק להתקרב ותדליק את התשוקה? בואו להרצאה חווייתית בה נניח את היסודות לתקשורת אינטימית בריאה, מקרבת ומחרמנת (כן כן, תקשורת יכולה להיות סופר סקסית!). בהרצאה נלמד כלי פשוט שיכול לקחת את המיניות שלנו ללבל הבא ולהפוך כל אחד ואחת מאיתנו למאהבים טובים יותר, ובעיקר לאפשר לנו יותר עונג, הנאה ואינטימיות במיטה

יעל אלעד – מנחת קבוצות, מעגלי נשים וריטריטים ומלווה תהליכים סביב אינטימיות, יחסים, תקשורת, מגע ומיניות. מאמינה גדולה בכוח הריפוי של המעגל, מתרגשת מכנות, מלאת תשוקה לחיים ומאוהבת בתהליכים קבוצתיים! מנחת סדנאות מוסמכת של מרכז הסיוע ובעלת תואר במדעי ההתנהגות בשילוב אומנויות.

🌺 הרצאה 2:
– מה קורה כשאנחנו ביחד? – ליאת ליליאן
איזה סוג של שיגרה פיתחנו לעצמנו בתוך המפגש האינטימי? האם יש מקום להכיל במפגש גם את החוויה הרגשית? והאם יכולות להיות דרכים חדשות לעורר את האהבה שהתקבעה או דעכה בזוגיות?

שיחה קצרה עם ליליאן תביא הצצה נדירה לעולם הזוגות שהיא פוגשת בקליניקה ותציע דרכים לחוות את המרחב האינטימי כחוויה חושית ורגשית בריאה, טבעית וחסרת מאמץ.ליאת ליליאן, מדריכה לטנטרה, חוקרת טבע, אומנויות אהבה, תרבויות ורפואות בהשראת מסורות החכמה הקדומות.

🌺 הרצאה 3:
לצאת מהלופ – על מנגנוני הגנה וכמיהות עמוקות – דניאל קישי
כולנו רוצים תקשורת עמוקה ואינטימית, כולנו רוצים להרגיש בנח בחברת אהובינו ובכל זאת מעטים הרגעים בהם השיח הוא באמת כנה, פתוח וחשוף.

אז למה כל כך הרבה פעמים אנחנו לא מצליחים לעשות את זה?לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו מנהלים שיח אינטימי אבל בעצם כל אחד נמצא בתוך מנגנון ההגנה שלו.
כאשר שני מנגנוני הגנה נפגשים, וטריגרים נלחצים נוצר בעצם שיח שלם בין מנגנוני הגנה, שתפקידם הוא בעצם להגן ולא לשוחח… ולא להיות באינטימיות.
בהרצאה נלמד לזהות את הלופ, לזהות את הטריגר, לגלות את הכמיהה העמוקה ואולי אפילו לתת מענה לחוויה החסרה שיושבת מתחת לכל זה.
זאת אינטימיות.

דניאל קישי קישינובסקי – מטפל זוגי מבוסס מיינדפולנס, גרינברג ועבודה סומאטית, קומיקאי וסטנדאפיסט מזה שנים רבות, ביניהם הדמות ״גברת רביע״, אבא ל2 בזוגיות חיה ונושמת, אוהב אנשים, אינטימיות ורגש.

🌺 הרצאה 4:
חשיבה רגשית ואינטימיות פנימית – מרינה קושניר.
בהרצאה המרתקת הזו נלמד לבחון את החשיבה הרגשית שלנו,האם המחשבות שלי הם הרגשות שלי?
כאשר אנחנו לומדים להתייחס אל המחשבות שלנו כתור מחשבות ולהפרידם מהרגשות,אנחנו מגלים דפוסי מחשבה מרתקים שיכולים להוביל אותנו להתמודד יותר בקלות מול מחשבות ורגשות שליליים. במהלך ההרצאה נעמיק את השיח האינטימי הפנימי שלנו ונלמד להתבונן דרך כלים פשוטים שמשנים את חוקי המשחק.

מרינה קושניר – מנחה ומפיקה, המחברת גישות חדשניות לשיטות לימוד מתחומי עולם הרוח והאינטימיות, התנועה והיצירתיות, עם ניסיון של מעל לעשור ביצירת מרחבים טרנספורמטיביים וקונספטואליים. מתמחה ברפואה סינית עתיקה, צמחי מרפא, שאמאניזם מיני וריגשי, ובעלת ידע אזוטרי מיסטי. מאוד אוהבת לחקור את החיים, לשחק, להתרגש ולפגוש באמת.

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
הלו״ז לאירוע:

19:30- פתיחת שערים ומינגלינג + מוסיקה רגועה
20:30 – הרצאה 1: Lets talk about sex, baby
21:00 – הרצאה 2: מה קורה כשאנחנו ביחד
21:30 – הפסקה של 20 דקות.
21:50 – הרצאה 3: לצאת מהלופ
22:20 – הרצאה 4: חשיבה רגשית ואינטימיות פנימית.
22:50 – מוסיקה עדינה ומינגלינג
23:30 – סיום.

כרטיסים במכירה מוקדמת – 70 שח
כרטיסים למאחרים – 90 ש”ח
במקום – במידה וישארו כרטיסים – 100 שח
מספר המקומות מוגבל מאוד, עד כה כל אירוע שלנו היה סולד אאוט,

* במקום יהיה בר אלכוהול ונשנושים *
————————————
-על הלאבולושיין –
התכנסות שבטית אינטימית וטרנספורמטיבית שנוצרה כדי להפיץ ידע ותכנים עמוקים למעגלי חברים קרובים באמצעות יצירת מרחבים בטוחים, פתוחים, קסומים ומשוחררים.הפסטיבל האחרון שלנו היה מסע קסום ואנחנו מתכוננים לאירוע הבא שלנו שיתקיים באוגוסט.

אוהבים ומתרגשים,
Loveolution
שיתוף פעולה קסום של –ג׳ינג׳ה וייבז ומיקו.
Check Out The Event Page On Facebook


Looking for more cool events? Sign up to our weekly Events Newsletter to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox!

Sign up to our weekly Events Newsletter here


Looking for more ideas?