Sun 5 August 2018 | 11:00 am - 5:00 pm
Cinemateque - Shprintsak Street 2, Tel Aviv,

 

2018 Youth Conference is underway for the sixth time! 
5.8.18 Cinemateque Tel Aviv (Ha’arbaa 5) 
Entrance price – NIS 25 for early sale, NIS 30 instead. 

—————— 

What is a youth conference calling? 
A conference that celebrates our shared love for books. A time when young readers are invited to gather, meet each other, hear lectures from fascinating literary people, buy books at discounted prices and receive books as gifts

 

כנס נוער קורא 2018 יוצא לדרך בפעם השישית!
5.8.18 סינימטק ת״א (הארבעה 5)
מחיר כניסה – 25 שקלים במכירה מוקדמת, 30 שקלים במקום.

——————————————————

מה זה כנס נוער קורא?
כנס שחוגג את האהבה המשותפת שלנו לספרים. זמן בו בני הנוער הקוראים מוזמנים להתקבץ, לפגוש זה את זה, לשמוע הרצאות מפי אנשי ספרות מרתקים, לקנות ספרים במחירים מוזלים ולקבל ספרים במתנה.

——————————————————

מי אנחנו?
דף הפייסבוק שלנו, נוער קורא – כן, יש דבר כזה , גם הוא חגג שש שנים מאז פתיחתו.
המטרה הראשונית שלנו בפתיחת הדף הייתה להוכיח שיש בני נוער שקוראים, שהנוער של היום לא נמצא רק מול המסכים, אלא אוהב גם לשקוע בספר טוב, למרות כל הסטיגמות שאוהבים להדביק לנו. עם הזמן, העמוד התפתח והפך להיות קהילה, בית, משפחה ומקום חם לכל נער ונערה לשתף באהבתם לקריאה. ההוכחה היא לא המטרה, היא קורית מעצמה.
מהר מאוד הבנו שהקהילה שלנו צריכה לצאת מהגבולות האינטרנטיים, והחלטנו לקיים מפגש לבני הנוער הקוראים. הוא נערך אי שם בשנת 2013. מאז המסורת ממשיכה ובכל קיץ נפגשים מאות בני נוער בכנס.

——————————————————

מה חדש?
מיקום הכנס: אולי שמתם לב שהכנס יתרחש בסינימטק ולא באוניברסיטת ת”א! הבחירה בסינימטק לא מקרית – בסינימטק מספר אולמות, אשר מאפשרים לנו להריץ מספר הרצאות ופעילויות במקביל. תהיה לכם אפשרות לבחור בין המשבצות השונות, ככה שאתם תבנו לעצמכם את יום הכנס ותבחרו לשמוע את הדברים שהכי מעניינים אתכם.
לוח הזמנים יפורסם בהמשך.

הזמנת כרטיסים אונליין: השנה תהיה מכירת כרטיסים מוקדמת! בשנה שעברה הבנו שיש המון נוער קורא, מכל קצוות הארץ. רצינו ליצור הזדמנות שווה לכל אחד לשריין מקום בכנס, ללא תלות בקרבתו לתל אביב. רוב הכרטיסים ימכרו ב25 ש״ח במכירה מוקדמת דרך האינטרנט אשר תפתח בהמשך. תהיה אפשרות לקנות כרטיסים ב30 ש״ח בכנס עצמו, על בסיס מקום פנוי.
מכירת הכרטיסים תיפתח בהמשך.

התנדבות בכנס: גם השנה יש לכם אופציה להצטרף לכוחותינו ולהתנדב לעזרה בכנס.
——————————————————

למה אתם מחכים? זה הזמן לשריין את התאריך, לבקש מההורים אישור לבוא ליום כיף איתנו בתל אביב ולעדכן את כל החברים שיש לכם בילוי משותף ב5.8!
מתרגשות ומחכות,
צוות “נוער קורא”
Check Out The Event Page On Facebook