Fri 26 June 2020 | 11:30 am - 6:00 pm
Papaito - Derech Salame 29, Tel Aviv,

we are planning a Friday afternoon of chill atmosphere, soul food, beers, juices, stalls , Clothing, arts, jewelry and lots of atmosphere!

ביוש קורונה! יוצאים מהזום, ואחרי שלושה חודשים ללא טאלי, נפגשים לאירוע הצבעוני והשמח ביותר בעיר!

אנחנו ממש מתרגשות להעלות את האיבנט הזה לאוויר הפייסוש! אנחנו ממש מתרגשות לארח לראשונה את היוצר המוכשר Coam שלא יוצא לנו מהפלייליסט לסט דאונטמפו מדהים של מוזיקה מקורית. אנחנו אפילו יותר מתרגשות לארח את הרכב האינדי המהמם Pattie וגם את הטריו המקפיץ והמסיבתי BADOOK ואת כל זה תיבלנו עם אחד הפייבוריטים האישיים שלנו lucyd ואנחנו מתכננות לכם שישי צהריים של פסטיבל באווירת צ׳יל עד תעופה ופלואו, אוכל מזין לנשמה, בירות, מיצים, דוכנים, בגדים, אמנות, תכשיטים והמון אווירה. יאללה בואו נחפור עוד קצת –

על ההפקה והאוכל מאמא לינה ॐ בא לי טאלי מטבח טבעוני אורגני עם שפע של מאכלי רחוב הודים (טאלי אגדי, פאני פורי, סמוסות, מומו, בנופי ועוד…) שפע של פינוקים, צ׳אי שופ, חיוכים וכלים מתכלים באוויר.

על הבמה –
לאחר שכבשו אותנו באינדינגב האחרון, החלטנו שדי, אנחנו חייבות שיופיעו אצלנו כבר, Pattie היא להקת ספייס פופ, הסוחפת את המאזין למסע צבעוני מעבר לגבולות המציאות. תרכובת צבעונית של פסיכדליה של הסבנטיז לספייס פופ של היום. Pattie שואפים להציג סאונד חדש המורכב מקטעים אינסטרומנטליים מהפנטים, שירה שקוטעת אותם בצורה חלקה ומלודיות קליטות… חבריה מחליפים בינהם כלים, מאפשרים לקהל לעצום עיניים ולצלול לסינתיסייזרים מרחפים, גיטרות חלומיות ותהיות קיומיות.

אבנר טואג- שירה, בס, גיטרה
נדב מלמן- תופים, סאמפלר, קולות
גל שניידר- גיטרה, קולות
גל גולני- סינתיסייזרים, קולות

ומיד אחריהם יעלו – בדוק! BADOOK ותהיה מסיבה, בדוק! מוסיקה אלקטרונית סוחפת הנוגעת בכלל הז’אנרים האלקטרוניים (טכנו, האוס, גליץ’ הופ, דאבסטפ, דראם אנד בייס ועוד) ומבוצעת לחלוטין בלייב!
השילוב בין הסאונד האקוסטי והשבטי של הדיג’רידו והביטבוקס לבין הצלילים האלקטרוניים והבאסים של הEwi (חליל חשמלי) הופכים ביחד ליצירה מוזיקלית חד פעמית שנובעת מתוך הרגע ומהחיבור בין הנגנים ועם הקהל .
אלון שמש- דיג’רידו
עוז יונה- ביטבוקס
אמיר שמש- EWI
סאונדקלאוד- https://soundcloud.com/user-793522154

על התקלוטים והתודעה שלכם ינגנו –

אוקיי וואו! ממש מתרגשות לארח לראשונה את Coam הלוא הוא Amit Coam Marco, אחד מיוצרי הדאונטמפו האהובים והמוערכים בארץ, עמית כבר הופיע על בימות ענק של פסטיבלים בארץ ובעולם, והוציא את האלבומים שלו דרך ענקית הצ׳יל מרקבה מיוזיק, ואפילו הכין סט לרדיו אוזורה. עמית מתקלט סטים של מוזיקה אלקטרונית מהפנטת שכתב והלחין בעצמו, באווירת טרייבל, פסיי-צ׳יל, אמביאנט ועוד… הקשיבו פה –
https://fanlink.to/coam

את הפסטיבל יפתח LucYd אחד מהשמות המקומיים האהובים עלינו, וכנראה הדיג׳יי שתקלט אצלנו הכי הרבה פעמים בטאלי… ויש סיבה! אמירוס מתקלט מוזיקה מיוחדת ומבעבעת, החל מפסיי-צ׳יל ועד גליץ׳ הופ שמן ובאסי… אפשר להאזין פה – https://soundcloud.com/aweinreb/zenon-mix

על התנועה והתעופה – סדנת יוגה לפתיחת היום, הפסטיבל והסופ״ש באנרגיות של התחדשות עם אור על היוגה! אור על היוגה – תרגול יוגה באהבה אור אריאל מורה להאת׳ה יוגה ופראנימה. התאהבה ביוגה והחלמה ללמד לפני כ-5 שנים, והתאהבה בכוחה של הנשימה ובדרך של היוגה לרפא כל סבל ולסבול כל דבר שאי אפשר לרפא. בסדנה נתרגל האטה יוגה מסורתית עם נגיעות מעודנות של ויניאסה זילופי arms balancing ופניני יציבות וכל זה תחת ניצוחה של המלכה – הנשימה. אפשר להרשם בחינם! Or Ariel תביאו מזרן, ונפגש במתחם הסדנאות!

על החלל פאפאיתו papaito אחד המוסדות הותיקים והחשובים בעיר, חדרי החזרות של כל הגדולים והמצליחים, ובר ענק, עם חצר מפוארת, מקורה וחמימה. שפע של זולות ישיבה, וכמובן בר אלכוהולי עשיר, בירות מהחבית, מיצים סחוטים, קפה ועוד הפתעות! אבל הכי חשוב זה הסאונד החללי והמרחב להשתולל!

על הבגדים והבדים הנעימים והפירחוניים, אהובתנו הצפונית Yara-design חוזרת אלינו עם המותג המדהים שלה, חצאיות, חולצות ושמלות מבדים רכים ונעימים כמשי, הדפסים עדינים, ומלא קסם. תציצו בעמוד!

גם שני חלמיש תצטרף למשפחה ותדאג לפינת טיפולים מפנקת במיוחד… באירוע הקרוב תגשים את יעודה כמטפלת אינטואיטיבית בשילוב שיח, אנרגיה, מגע וכלים מעולם ה NLP מוזמנים לבקר ולשחרר חסמים וכאבים פיזים, רגשיים ומנטלים! שני חלמיש – מאמנת כושר וקוצ’רית בשיטת Nlp

המעצב אלי גרבר יגיע אלינו עם דוכן שכולו טבעות! אבל לא סתם טבעות, עבודות יד בשימוש מתכות ממוחזרות וחומרי תעופה קלה, איתם מתעסק במקצועו ומשלב באמנותו, בשילוב דברים שמצא, אסף והרכיב. תציצו זה טירוף – https://www.instagram.com/ringsense/?hl=en

אהובתנו שולה ראסטות & צמות שהפכה כבר לדוכן הבית תגיע עם שפע של קישוטים לשיער: תוספות, חרוזים, ראסטות, צמות, תיקוני ראסטות, לולואים וגם תכשיטים בעבודת יד, וכל מיני חרוזים בעבודה יד ממקרה לראסטות, ובקיצור, כל מה שהראש צריך כדי להכניס קצת צבע וחיים!

ולראשונה – נשלב גם דוכן כובעים לראסטות! מכירים את זה שמאז שיש לכם ראסטות אף כובע לא עולה? לא עוד! מכינות אתכם לקיץ פה… יחד עם Bar Galilove התופרת הקסומה 🙂

וגם הדר המהממת תצטרף אלינו לראשונה עם Koala cards דוכן של
איורים, כרטיסי ברכה וגלויות, מודפסים על נייר אקולוגי, בעבודת יד, של האמנית והמקעקעת המוכשרת Hadar Bartov

המאלות של שירה ורוני!
מאלות- שרשרת בסאנסקריט. מאלות עבודת יד שלמדנו להכין בשיטה העממית ברישיקש. עדינות, יפות ונעשות באהבה

היבואן הבלעדי של אביזרי העישון והאידוי, Mr Smoke באים לעשות לנו צבעים בעיניים עם כל מה שרק תעלו על דעתכם Mr smoke

מה עוד נאמר ונגיד? כרגיל, שפע של אמנות חיה, דוכנים, יריד אמנים והפעות נוספות שנחשוף אט אט… בנתיים סמנו גואינג, סמנו ביומן, סמנו במרקר, תייגו חבר, והצטרפו אלינו לחגיגה החודשית המסורתית של החיים עצמם!

וכן, זה תאריך אמיתי! נפגשים במציאות! לא בזום!
בכניסה תפרדו מ-25 שקלים, או 20 אם סימנתם גואינג לאירוע, ולייק לעמוד שלנו מאמא לינה ॐ בא לי טאלי
(ילדים חינם, כלבלבים חינם, חצי שעה ראשונה ואחרונה כולם חינם!)

עקב חוקי הקורונה האירוע מוגבל ל-250 איש! בואו מוקדם! בואו רעבים! בואו להעביר יום שלם יחדיו! אנא הצטיידו במסיכות לכניסה.
Check Out The Event Page On Facebook


Looking for more cool events? Sign up to our weekly Events Newsletter to get all kinds of awesome recommendations directly to your inbox!

Sign up to our weekly Events Newsletter here


Looking for more ideas?